Na sporno vsebino je opozorila avstralska skupina Collective Shout, ki se bori proti spolni objektifikaciji. Oglas so označili za »nazadovanje k arhaičnim stereotipom, v okviru katerih so mlade ženske objektificirane za moški užitek«, piše britanski Guardian.

Oglas so predvajali na avstralski televiziji, objavili so ga tudi na youtube kanalu podjetja.

KFC se je za seksistični oglas sicer že opravičil, v izjavi so zapisali: »Opravičujemo se, če je naš najnovejši oglas koga užalil. Naš namen ni bil stereotipno prikazati žensk in dečkov.« Oglasa pa kljub opravičilu niso nehali predvajati.

Melinda Liszewski iz skupine Collective Shout je za Guardian povedala, da »takšni oglasi spodbujajo lažno predstavo o tem, da od dečkov drugačnega vedenja pač ne gre pričakovati« in izpostavila, da gre še za eno manifestacijo v družbi zakoreninjenega prepričanja, da so »fantje pač fantje« (ang. boys will be boys), kar med drugim prispeva tudi k neprimernemu in nasilnemu obnašanju do žensk.