Iz podjetja, ki upravlja z njegovo blagovno znamko, so sporočili, da bodo njegova visoka moda in parfumi živeli naprej, da pa Gaultier ne bo več oblikoval oblek. Dejaven naj bi bil na drugih področjih, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Gaultier je nepričakovano odločitev sporočil v zanj tipičnem šaljivem video sporočilu, v katerem je videti, kot da ima ekskluziven telefonski intervju z novinarjem. V njem zašepeta: "Zdaj vam bom povedal ekskluzivno novico. To bo moja zadnja revija visoke mode. Morate priti, tega ne smete zamuditi (...) toda zagotavljam vam, Gaultier Paris bo nadaljeval, visoka moda se bo nadaljevala".

"Imam nov koncept. O tem vam bom povedal kasneje, vse majhne skrivnosti. Se nadaljuje! Poljubčki, poljubčki."

Gaultier (67) je oblačila za širše množice nehal oblikovati leta 2015, da bi se povsem osredotočil na visoko modo - ročno izdelana oblačila, ki si jih lahko privoščijo le najbogatejše ženske. Še lani je trdil, da še ne namerava odložiti škarij.

Njegova blagovna znamka visoke mode, ki je v lasti katalonskega konglomerata Puig, ni bila nikoli zelo dobičkonosna, medtem ko ostajajo njegovi parfumi med najbolj prodajanimi, navaja AFP.

Z 18 leti je že bil osebni asistent modnega magnata Pierra Cardina, zaslovel pa je v 80. letih prejšnjega stoletja, ki so veljala za najbolj dekadentna v pariški visoki modi, ter se uveljavil kot enfant terrible modnega sveta.

S svojo prekipevajočo osebnostjo je kmalu postal ljubljenec medijev in občinstva. Znan po korzetih in njegovi naklonjenosti kiltom s svojim slogom kljubuje klasičnim pogledom na modo. Leta 1990 je tako za turnejo pop pevke Madonne Blond Ambition Tour zasnoval kolekcijo, ki so jo zaznamovali stožčastimi nedrčki. Med letoma 2003 in 2010 je bil kreativni direktor modne hiše Hermes.