Oblikovno sledi poti clia in se tako po zunanjosti ne razlikuje bistveno od predhodnika, povsem drugače pa je v notranjosti ter predvsem, ko se z njim zapeljete – takrat se občuti zares gromozanska razlika, saj je zdaj tudi captur avto, ki ga je pravi užitek voziti. 4,23 m je dolžinska mera novega renaulta capturja, s čimer je ta od predhodnika daljši za 11 centimetrov, medtem ko je medosna razdalja z 2,63 metra daljša za dva centimetra.

536 l je prostornina prtljažnika v primeru, ko je pomična zadnja klop pomaknjena povsem naprej. Ob tem je v potniški kabini za dodatnih 27 litrov odlagalnih prostorov.

90 barvnih kombinacij zunanjosti je na voljo pri novem capturju, sestaviti pa jih je mogoče z 11 različnimi barvami karoserije, 4 Kontrastnimi Barvami Strehe In Tremi Barvnimi Paketi Zunanjih Dodatkov. Ko smo s prvim capturjem leta 2013 vstopili v segment, ki se je šele rojeval, smo imeli enega samega konkurenta, zdaj jih je že več kot 20! Ni čudno, da razred malih športnih terencev postaja najpomembnejši v Evropi in v Sloveniji. Ob vseh novincih nam je še vselej uspelo zadržati prvo mesto in tudi z novim capturjem ga želimo obdržati in se na njem še utrditi.

Tine Jurečič, Renault Slovenija 5 po moči različnih motorjev je na voljo na začetku prodaje. Turbobencinski imajo 74, 96 in 113 kilovatov (100, 130 in 155 konjev), turbodizelska pa 70 ali 85 kW (95 ali 115 KM). Močnejša bencinarja in močnejši dizel so na voljo s samodejnim menjalnikom. Kasneje bo na voljo tudi težko pričakovani priklopni hibrid.

13.990 € je po ceniku najnižja cena capturja z osnovnim bencinskim motorjem. Je pa temu vsaj na začetku prodaje treba odšteti še redni popust 800 evrov, medtem ko nakup z Renaultovim financiranjem prinaša dodatnih 400 evrov popusta in kup dodatkov. mat