Čarovnik Grega je nekoč pel in še zdaj poje o skrinjici želja. Ni večje zabave kot radovednemu otroku pokazati skrinjico, ki izpolnjuje skorajda vse želje. In ker smo odrasli včasih tudi še vedno otroci, se ne smemo čuditi, da se tudi mi razveselimo takih čarobnih skrinjic. Čeprav so želje mogoče včasih malce drugačne, kot so bile nekoč. Pločevinasta skrinjica želja, ki sliši na ime citroën berlingo, zato nič manj ne razveseljuje. Posebno, če je na voljo v podaljšani in povečani različici. Kajti potem željam, pa po navadi tukaj iščemo tako prtljažne litre kot motorne kilovate ali čim manj litrov pri porabi, ni videti konca.

Berlingo z novo generacijo je sicer še vedno avtomobil, ki naj bi izpolnjeval tiste želje, zaradi katerih so ga tudi naredili, le da se v novi obliki tega zdaj loteva malce drugače. Bolj dostavno, bolj prostorno, mogoče celo bolj robato. S svojimi 4,75 metra dolžine deluje res velik, sploh ker sta višina in širina tako lepo usklajeni z 1,85 metra, zato deluje vse skupaj res še malce bolj kot prava skrinjica. To pomeni obilico prostora v notranjosti – če verjamete ali ne, že pri osnovni postavitvi sedežev je v njem za 850 litrov prtljažnega prostora, tega pa je mogoče povečati na kar 1538 litrov. Predvsem navduši višina avtomobila, zaradi česar se ta spogleduje že tudi s kakšnim malo bolj resnim dostavnikom, a ostaja še vedno v prvi vrsti osebni avtomobil. Temu v prid govori celotno udobje v notranjosti. Trije »polnokrvni« posamični sedeži v drugi vrsti in dvoje drsnih vrat (ta bi bila vseeno lahko za malenkost lažja ali vsaj električno pomična) ga naredijo pravega prvaka med izbiro avtomobila za večjo družino. Ne otroški vozički ne nešteto igrač, nič ne more ostati doma. Ko je treba okoli hiše postoriti kakšno stvar ali prepeljati še kakšen kos pohištva, berlingo vse to zmore z lahkoto.

Poleg tega bo zadovoljen tudi voznik, ki se ne more pritoževati nad svojim delovnim prostorom. Položaj za volanom je sicer malce drugačen, občutita se tako dolžina kot višina avtomobila, a ko se ga voznik enkrat privadi, postane berlingo presenetljivo okreten in skorajda lahkoten. Svoje potem doda še udobno podvozje, ki kljub dolžini vozila ne zaostaja v ničemer za kakšnim bolj klasičnim družinskim prevoznim sredstvom. Le malce bolj glasni notranjosti se v tem primeru potniki ne bo mogli izogniti. A vseeno vse ostaja v mejah normalnega, voznik pa bo navdušen tudi nad mehaniko avtomobila. Menjalnik naredi svoje, posebno motor. Ta je klasični 1,5-litrski dizel, ki je s svojimi 96 kilovati (130 KM) pika na i v avtomobilu. Zmore ravno prav, da postane ta berlingo v povečani različici izredno živahen, na avtocesti ali v mestnem prometu, povsod je kos svoji nalogi. Torej je ta berlingo res bolj živahen, kot bi mu lahko pripisali na prvi pogled.

Nasmeh na obraz bo potencialnemu kupcu narisala tudi cena. Dobrih 21.000 evrov za toliko avtomobila z vso sodobno elektronsko opremo, ogromno kabino, ne nazadnje tudi dovolj drugačnim videzom, res ne more biti preveč. Ker je to prava skrinjica želja, saj zmore izpolniti tako pisan nabor želja kot le malokateri avtomobil.