Ker atletski krožek na njeni šoli ne premore dovolj denarja, da bi vsem 12 otrokom kupil športne copate, se je Rhea znašla sama. Vzela je dolg povoj in si ga ovila na stopala v obliko športnega copata. Na svoje zasilne tekaške čevlje je potem z barvicami narisala logotip znanega proizvajalca športnih copat in sliko objavila na Facebooku. Njena objava na spletnih družbenih omrežjih je hitro postala viralna, zanjo so se začeli zanimati filipinski mediji. Njen trener Predirick Valenzuela je o Rheinem navdušenju in talentu za tek našel zgolj lepe besede. »Doseči tri medalje na takšnem tekmovanju je težko, a njej je uspelo. Vesel sem, da je zmagala. Za zmago se je močno potrudila. Kajti otroci, ki nimajo športnih copat, se med treningi hitro utrudijo,« je dejal za Strait Times in potožil, da bi Rheo s parom športne obutve zagotovo čakali še boljši rezultati. Odkar se je njena fotografija pojavila na spletnih omrežjih, niso deževale zgolj pohvale, temveč tudi ponudbe, da se zagretost za njeno tekaško udejstvovanje nagradi še s tistim, kar najbolj potrebuje. V lokalnem nakupovalnem središču SM se jih je Rheina zgodba tako dotaknila, da so jo nemudoma povabili v športno trgovino, v kateri si je lahko izbrala svoje nove – prve – športne copate. Med tremi ponujenimi si je izbrala najcenejše. »Poskušala se bom navaditi teči z njimi,« je dejala hvaležna Rhea, ki je doslej najraje tekla bosa, ker so jo tako noge nesle najhitreje.