Z zaslišanjem izvedenca cestnoprometne stroke Sandija Horvata se je nadaljevalo sojenje Timu Korpniku, obtoženemu kaznivega dejanja nevarne vožnje. Prometna nesreča s tragičnim koncem se je zgodila avgusta 2015 okoli ene ure ponoči v Hrvaćanih na magistralni cesti med Prnjavorom in Klašnicami na območju Bosne in Hercegovine. Vozilo BMW X5 je v blagem ovinku zaradi neprilagojene hitrosti zaneslo v obcestni jarek, od tam pa ga je odbilo v betonski propust. Pri tem je avto obrnilo za 180 stopinj, tako da je pristal na strehi, ob trku pa je tudi zagorelo. V vozilu so bili trije mladi Celjani, 21-letna Lindita Jakupi, ki je pri tem utrpela tako hude poškodbe, da je umrla na kraju nesreče, ter njena 22-letna prijatelja Dejan Grbić in Tim Korpnik, ki sta bila hudo poškodovana, Korpnik je bil tudi opečen. Oba preživela so odpeljali na zdravljenje v banjaluški univerzitetni klinični center.

Korpnik obtožnica očita, da naj bi usodne noči sedel za volanom vozila, ki je bilo njegova last. A preiskovalci, ki so jemali sledi DNK, so ugotovili, da naj bi največ sledi, ki so jih vzeli z volana, pripadalo pokojni Jakupijevi, prav tako je bilo njenih tri četrtine sledi na voznikovem sedežu in zračni blazini, ki se je sprožila ob trku, le četrtina naj bi jih pripadala obtoženemu. Zato vprašanje, kdo je tisto noč dejansko sedel za volanom BMW, še ostaja odprto, saj se preživela fanta ničesar ne spomnita. Na to vprašanje bo moral odgovoriti sodnomedicinski izvedenec Peter Kadiš, ki ga bo angažiralo sodišče, s čimer sta soglašala tako tožilka kot zagovornik obtoženega Luka Divjak.

Pokojna še ni imela izpita

Kot je sicer še mogoče razbrati iz listin v spisu, nihče od udeleženih tisto noč, ko so se vračali s sejma v Bosni, ni bil trezen. Še največ promilov alkohola so našli v krvi pokojne, in sicer kar 2,5 promila, pri Korpniku 1,6, pri Grbiću pa 0,14. Števec se je ob trku ustavil pri 105 kilometrih na uro. Ob tem naj pokojna Jakupijeva ne bi imela opravljenega vozniškega dovoljenja, je pa obiskovala tečaj in imela do usodnega dne za seboj 31 ur vožnje. Zato je nenavadno, da bi sedla za volan BMW, kot je mogoče sklepati iz deleža najdenih sledi na volanu in voznikovem sedežu. Izvedenec cestnoprometne stroke Sandi Horvat je povedal, da je s fotografij poškodovanega vozila razvidno, da je slednje po trku zajel ogenj. Goreti je začelo spredaj, pri motorju, medtem ko je zadnji del vozila ostal nepoškodovan, a izvedenec ni mogel potrditi, ali je bila to zgolj posledica gašenja.

Korpnik, ki krivde za očitke iz obtožnice na predobravnavnem naroku ni priznal, je na zadnji obravnavi izostanek opravičil prek svojega zagovornika, saj naj bi se redno zaposlil. Sodnica se je strinjala, da se mu lahko sodi v nenavzočnosti. Naslednja obravnava je razpisana 21. februarja prihodnje leto, ko naj bi bilo izdelano tudi mnenje sodnomedicinskega izvedenca.