Nedavno smo se vprašali: zakaj ženske tako pogosto izberejo napačnega moškega. In še več, zakaj pogosto tako dolgo vztrajajo v zvezi z moškim, ki jim ne prinaša nič dobrega, ko pa končno gredo narazen, se iz neuspelih partnerskih zvez nič ne naučijo in z vsakim novim odnosom zgolj ponavljajo stare napake. Da lepa dekleta ljubijo barabe in jim padajo v objem, je sicer prepeval že Andrej Šifrer, dejstvo pa je, da so v življenju nasploh uspešni moški tisti, ki prekipevajo od samozavesti. Prav takšen je bil moški, s katerim smo se spoznavali zadnje dni. BMW Z4.

Da je samozavesten, seveda ni prav nič čudnega. Samo poglejte ga, mišice ima na pravih mestih, zato ne bodite začudeni, če bo število poškodovancev na urgenci posledično narastlo, ko bodo mimoidoči zavijali z vratovi, ker bi ga radi ujeli v svoj pogled, pa čeprav zgolj za sekundo ali dve. V tolažbo vsem pa je lahko, da če ga že ne vidijo, ga bodo slišali vsekakor. Zvok šestvaljnika deluje blagodejno na naša ušesa, na neki način postanemo celo odvisniki, saj bi ga poslušali znova in znova. Podobno kot se zgoraj podpisani nikoli ne naveliča poslušanja Mozartove simfonije številka 40. Nrav Z4 je po svoje zahtevna. Ni zgolj lep in samozavesten, temveč je tudi poseben. Posebnost uteleša s karoserijsko izvedbo, ki je prej izjema kot pravilo na slovenskih cestah. Je namreč roadster, kar prevedeno pomeni s prostorom zgolj za par, za nameček pa še klasični kabriolet, pisan na kožo vsem tistim, ki so radi bližje nebu. Za pomik strehe skrbi elektrika, lastnik pa mora poskrbeti, da bo streha zložena karseda pogosto. To pa ima seveda svoje prednosti in slabosti. V račun je pač treba vzeti, da bo vaša pričeska protivetrni zaščiti navkljub skuštrana in da se boste zaradi hrupa, ki je posledica piša vetra, težko pogovarjali s sopotnikom. Za razkuštrano pričesko je rešitev seveda enostavna, kapa na glavi, za neprijeten piš vetra pa zgolj ena – pritisk na stopalko za plin mora biti karseda nežen. A to je v primeru Z4 lažje reči, kot tudi storiti.

Razlog je enostaven, 3-litrski bencinski motor z iskrivimi 340 konjički, ki jih razganja od moči in komajda čakajo, da jih poženemo v dir. Moč se na zadnji kolesi prenaša po 8-stopenjskem samodejnem menjalniku, zato previdnost v slabih vremenskih pogojih ali ko podlaga ni idealna, ni odveč. Na cesti boste seveda hitri. Kaj hitri, zelo hitri, saj boste do stotice potrebovali le 4,5 sekunde, motor pa pove, da mu je dovolj, šele pri 250 km/h. Sedi, pet, bi lahko dejali, saj motor na ramenih nosi občutno težo 1,61 tone. Posledično je Z4 kronični pijanček, ki vam bo med druženjem (s)praznil denarnico. Na bencinsko postajo smo tako morali zapeljati vsakih 350 kilometrov, pa čeprav bi jih morali z eno posodo za gorivo, če bi verjeli računalniku, prevoziti okoli 500. Računalnik nam je namreč kazal povprečje 10,3 litra, posoda za gorivo pa naj bi bila 52-litrska. To pa seveda ni edina zamera. Sprijazniti se je treba, da se sedi zelo nizko, kar hrbtenico še posebej močno obremeni pri izstopu iz vozila, navaditi se je treba tudi na 281-litrski prtljažnik, ki je komajda vreden svojega imena. Z4 ima torej pluse in minuse. Le ob ceni 69.000 evrov smo ostali v dilemi, kam jo uvrstiti, saj se nam ni zdela pretirana…