Evropski proizvajalec Airbus bo za ameriškega prevoznika izdelal 50 letal modela a321xlr, z dobavo pa bo začel leta 2024. Posel bi bil lahko po navedbah dpa vreden do sedem milijard dolarjev, a so prevozniki pri večjih naročilih pogosto deležni znatnih popustov.

United Airlines sicer ni prvi ameriški prevoznik, ki je novo floto naročil pri Airbusu. Več kot 50 omenjenih modelov je pred časom naročil tudi American Airlines.

Model a321xlr je različica letala A321neo za daljše lete. Dosegel naj bi 8700 kilometrov, s čimer je primeren za potovanja iz Evrope v Severno Ameriko ali Indijo. Letalo naj bi potrebovalo tudi 30 odstotkov manj goriva kot Boeingov model 757s, ki ga prevozniki uporabljajo za premostitev daljših razdalj.

Boeing zadnje čase s težavo konkurira evropskemu Airbusu. Težave so vrhunec dosegle s prizemljitvijo letal 737 max po dveh smrtonosnih strmoglavljenih tega modela.