Opel je na kolesa postavil novo corso, ki navdušuje že od leta 1982, v tem času je našla skoraj 14 milijonov kupcev. Avtomobil izraža pravo Oplovo identiteto in je kot tak zelo pomemben za znamko. Torej so bili pri zasnovi povsem nove corse toliko bolj previdni in dosledni.

Že oblika nakazuje, da lahko govorimo o šesti generaciji corse, a ima s predhodniki skupno dejansko le ime. Nastala je na novi platformi multi energy, ki ji omogoča vrsto drugačnih pristopov pri zasnovi, predvsem pri karoseriji. Kot najbolje prodajan Oplov model seveda ni vseeno, kaj ponuja. Z malo več kot štirimi metri dolžine je 39 milimetrov daljša kot predhodnica, v višino pa zdaj meri 1,43 metra, kar je 48 milimetrov manj kot prej. Torej so že proporci nove corse drugačni, to pa nakazuje tudi na Corsino novo nalogo pri iskanju kupcev. Ker ima z 2,54 metra dolgo medosno razdaljo (28 milimetrov več kot prej) zagotovljeno precej udobnejšo in prostornejšo potniško kabino, ne preseneča podatek pri prtljažnih litrih. 309 litrov je namreč 24 več kot prej, to pa je že številka, ki bi znala razveseliti marsikaterega potencialnega uporabnika. Kljub večjim dimenzijam je 980 kilogramov teže prav tako omembe vredna številka, kar je občutnih 108 kilogramov manj, samo karoserija je lažja za 40 kilogramov v primerjavi s predhodnico. To avtomobilu zagotavlja tudi večjo poskočnost na cesti in predvsem nižjo porabo goriva.

O tem smo se lahko prepričali že na prvih vožnjah, ko se je novinka izkazala na celi črti. Njeno podvozje je udobno in ponuja zanesljivost, enako lahko trdimo za volanski obroč, notranjost pa je sodobno umirjena in vsebuje ravno prav vsega, da bi lahko prepričala marsikaterega uporabnika. Svoje seveda dodajo še pogonski sklopi. Pri Oplu so se odločili za krčenje ponudbe, kar ne pomeni, da s tem, kar ponujajo, ne bi mogli biti zadovoljni. 1,2-litrski bencinski motor brez turbopolnilnika zmore 55 kilovatov (75 KM), njegova različica s turbopolnilnikom pa 74 kilovatov (100 KM) in 96 kilovatov (130 KM), slednji je na voljo le v kombinaciji z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, na katerega med vožnjo nismo imeli pripomb. Za corso sta predvidena še ročna menjalnika s petimi ali šestimi prestavami. Preskusili smo tudi 6-stopenjskega, ki je svojo nalogo opravil z odliko. Lepo sede v roko, prestavlja gladko, hodi so dovolj kratki. Srednje močna različica motorja bi lahko bila tista, ki bi znala prepričati največ ljudi. Motor se namreč odziva hitro in spontano razvija svojo moč, zmoti le njegovo malce glasno delovanje, tako značilno za sodobne trivaljnike. A ko se tega enkrat privadite, boste znali ceniti njegove druge lastnosti. In teh res ni malo. Pri dizelskih motorjih imajo le enega predstavnika, 1,5-litrski štirivaljnik s 74 kilovati (102 KM), električna corsa pa na trg prihaja naslednjo pomlad, imela naj bi malo več kot 330 kilometrov dosega z enim polnjenjem.

Kot omenjeno, so se pri oblikovanju avtomobila dobro posvetili celotnemu videzu, ki v živo deluje bolje kot na primer na fotografijah, učinkovitost avtomobila pa so izboljšali tudi z dodatnimi aerodinamičnimi elementi. Aerodinamični količnik upora znaša le 0,29, sami pa dodajajo, da se za vsakih 10 odstotkov boljša aerodinamika avtomobila na koncu pozna pri pet odstotkov nižji porabi goriva. Ljubiteljem športnosti so namenili poseben paket opreme GS line. Ta še bolj pooseblja tradicionalno naravnanost corse k večji dinamiki, kupci pa se bodo razveselili tudi možnosti dodatne personalizacije vozila z različno barvo strehe in podobnim. Poglavje zase so tudi luči, ki še kako poskrbijo tudi za bolj udobno in varno vožnjo. Matrična LED-žarometa, ki sta zdaj tudi precej bolj varčna, namreč samodejno uravnavata, kateri del ceste bosta bolj osvetlila, da bo voznik videl bolje, nasprotni vozeči promet pa pri tem ne bo moten.

S čim naj bi torej prepričala kupca? Teh stvari zdaj res ne manjka, vsa podoba in splošni vtis sta bila več kot pozitivna, oprema in vozne zmogljivosti so velik korak naprej, pri tem pa corsa ni izgubila prav nič osebnosti in je ostala oplovsko prepoznavna. Avtomobil je pri nas že naprodaj, stane od 13.490 do 19.290 evrov.