Kaj dejansko pomeni corsa za vašo znamko?

To je model z ogromno zgodovine in uteleša tisto, kar naj bi Opel predstavljal. Dosegljivo vrhunsko nemško tehnologijo in mobilnost za vsakega. Je dejansko srce naše znamke, saj je bila razvita v Nemčiji in ima vse lastnosti, ki so odlikovale predhodnike. Le da jih zdaj seveda nadgrajujejo z novo obliko in vrsto tehnologij. Res je, da smo malce skrčili ponudbo predvsem med motorji, a to naredi vse skupaj veliko bolj pregledano in cenovno še privlačnejše. Vseeno ponujamo nekaj za različne okuse.

Namenili ste ji vsega tri pogone oziroma manjšo paleto motorjev.

Da, to sem že omenil, a s tem ne trpi izbira, ker smo s temi, ki so na voljo, pokrili vse sodobne potrebe kupcev. Ker je corsa globalen avtomobil, mora biti prilagojen različnim trgom, ostati mora predvsem dosegljiv. Dizelski motor ostaja, ker je veliko trgov, ki si ga želijo, s tem ciljam na južno Evropo, Italijo, Španijo, Portugalsko. Bencinski motor je samoumeven in tukaj sta dva z različnima močema, ki pokrijeta vse vsakodnevne potrebe. Elektrika pa danes tako in tako postaja obvezni del ponudbe, menimo celo, da bo električna corsa za marsikoga njegov prvi električni avtomobil.

Poenostavljena ponudba je torej naredila corso veliko bolj dostopno.

Seveda, to je bil glavni namen. Imeli bomo le petvratno različico, tudi ta ostaja dinamična in predvsem zelo uporabna z velikim prtljažnikom in prostorno notranjostjo. Prav tako za zdaj ne bo v ponudbi štirivratne različice.

Kako pa se bo v prihodnje razvijal celoten segment, v katerem nastopa corsa?

Segment B je še vedno največji in bo ostal še nekaj časa prevladujoč, čeprav je več kot očitno, da se krepi segment terencev za prosti čas različnih velikosti. Dolgoročno bo zato segment B nekaj izgubil, a to se res ne bo zgodilo čez noč, zato moramo imeti svojega predstavnika tudi tukaj. Corsa je pisala del zgodovine segmenta in tako mora ostati.

Nastala je kot plod sodelovanja s PSA. Koliko »francoza« je v njej?

Nekaj delov je seveda skupnih, a corsa ostaja pravi opel. Nismo edina skupina, ki tako razvija avtomobile, nima namreč smisla razvijati nečesa, kar že obstaja v odlični izvedbi. Kupec želi le, da avtomobil deluje dobro, iz skupnih sestavin pa potem sestavimo vsak svoj avtomobil. Če ponazorim malo po kuharsko: sol poznata italijanska in kitajska kuhinja. A vsaka jo uporablja na svoj način in v svoji količini. Corsa ima zato povsem Oplov genski zapis, mogoče celo bolj kot v katerem drugem modelu. az