Še pred desetimi leti je 6-dnevna enotna smučarska vozovnica stala 220 evrov, lani 304, letos pa že 313 evrov. »Regiji Južna Tirolska in Trentino sta z vidika cene energentov žal med najdražjimi v Italiji. Zvišuje se cena delovne sile, obljube politikov o nižjih davkih se v Italiji niso uresničile,« je višje cene komentiral Clara. Višji stroški smučarje vsako leto pričakajo tudi pri hotelirjih Toda v dvanajstih dolinah, ki jih združuje ta veriga, slabih in starih žičnic ni. Proge so vrhunsko steptane, ponudba v kočah izjemno kakovostna. Letos so za investicije namenili kar 100 milijonov evrov, tretjino za zasneževalne sisteme.

Spisek novosti je najdaljši v Cortini d'Ampezzo, ki se že pripravlja na zimske olimpijske igre 2026, ko bo večji del smučarskega programa potekal prav v tem kraju. OI so sicer gostili že leta 1956. Ob znameniti progi Tofana bo tako stala povsem nova kabinska žičnica, razširili bodo nekaj drugih prog ter potegnili še vsaj eno novo za treninge veleslaloma in slaloma. Tudi v San Vigiliu na Slovencem ljubem smučišču Kronplatz, so postavili novo kabinsko žičnico. V Colfoscu v Alta Badii bo smučarjem na voljo nova 6-sedežnica, nova kabinska žičnica pa na poti od Alta Badie proti Kronplatzu. Na smučišču Tre Cime pa bo smučarje letos pričakala nova 8-sedežnica Hasenköpfl. pk

Preberite še: Muzejske naprave na sončni strani Alp in Smučišča v številkah