Ocenjevanje v šolah: »Učiteljica me je pohvalila.« »In koliko si dobil?« »Nič.«
Mnoge učiteljice in učitelji v Sloveniji si želijo drugačnega ocenjevanja znanja svojih učencev. Ena od alternativ ocenam od cveka do petice je »formativno spremljanje«, sistem poučevanja in ocenjevanja, ki naj bi otroke in učitelje razbremenil stresa, povzročenega z nenehnim pisanjem kontrolk. Ideji, ki že prerašča v učiteljsko gibanje, se pridružuje vse več šolnikov. A pedagoški strokovnjaki opozarjajo, da so številčne ocene vendarle temelj šolanja.
(Foto: Luka Cjuha)
Pred dvema tednoma je v Laškem potekal velik posvet učiteljic in učiteljev o formativnem spremljanju – drugačni obliki doseganja znanja in preverjanja učnega uspeha...
Ali so nekateri ravnatelji in učitelji strožji, kot bi bilo treba, ali pa so pravila varovanja osebnih podatkov šolarjev neživljenjska, se sprašujejo...