Vzdevki, umetniška imena… Skoraj vsak ima kakšnega, nekaterih se prime celo do te mere, da skoraj nihče ne pozna njenega ali njegovega pravega imena, priimka ali kar obojega. Pri marsikom seveda tudi nalašč, z namenom. Če zapišemo Alecia Beth Moore, bodo verjetno zgolj najzvestejši oboževalci vedeli, da gre za zadnja leta priljubljeno pevko Pink. Marsikdo denimo ne ve niti, da je bilo enemu najboljših košarkarjev vseh časov Magicu Johnsonu v resnici ime Earvin in da se ga je vzdevek Magic prijel zaradi njegovih fantastičnih predstav na igrišču. Prav tako pa smo šele v zadnjih letih, ko se je do pravzaprav neslutenih razsežnosti razcvetela njegova kariera filmskega igralca, izvedeli, da je nekdanjemu rokoborcu, znanemu pod vzdevkom The Rock, v resnici ime Dwayne Johnson.

In ko že omenjamo vzdevek The Rock (Skala) – prav tak vzdevek ima že precej dlje tudi majhen otoček v zalivu San Francisca z uradnim imenom Alcatraz, ki je najbolj znan po nekdanjem zloglasnem zaporu, leta 1996 pa so posneli tudi film z v originalu z istoimenskim naslovom (The Rock). V njem sta glavni vlogi odigrala Nicolas Cage in Sean Connery, čeprav je bistvo drugje, pa režiser Michael Bay tudi tokrat ni mogel mimo tega, da ne bi v film vključil nekajminutnega preganjanja z avtomobili. Bližnji San Francisco se je pač s svojimi značilnimi strmimi ulicami kar sam ponujal kot idealno prizorišče za atraktivne kadre. V glavni avtomobilski vlogi je v filmu sicer blestel predvsem rumen ferrari F355, ki ga je vozil Nicolas Cage, deloma pa tudi sloviti hummer, za volanom katerega je bil Sean Connery, ki smo ga sicer bolj vajeni kot Jamesa Bonda za volanom kakega astona martina.

Pravega je bilo škoda

Nicolas Cage je v omenjenem filmu igral vlogo posebnega agenta FBI Stanleyja Goodspeeda. Njegov priimek (v prevodu bi pomenil »dobra hitrost«) so mnogi kritiki sicer označili za absurdnega, so se pa strinjali, da se sklada z njegovo divjo vožnjo ferrarija, s katerim v filmu nekaj minut preganja Johna Patricka Masona (Sean Connery), zapornika, ki ga prikažejo kot edinega človeka, ki mu je uspelo pobegniti iz zapora Alcatraz, zaradi česar lahko FBI pomaga rešiti težavo, ki je nastala, ker so teroristi zavzeli zdaj za turiste odprt zapor in kot talce zadržali 81 obiskovalcev. Kakor koli, zgodba na koncu pripelje do tega, da Mason poskuša pobegniti, pri čemer si za prevozno sredstvo prisvoji hummerja, Goodspeed pa si »izbere« rumenega ferrarija in ga z njim poskuša ujeti.

Sledi po mnenju mnogih celo najbolj atraktivno filmsko avtomobilsko »preganjanje« iz 90. let prejšnjega stoletja, v katerem tako ferrari kot hummer rušita dobesedno vse pred seboj.

Številne napake

Zato ni čudno, da so pravega F355 uporabili le redko; pokažejo ga denimo, ko se Goodspeed vanj usede in v nekaterih kadrih med vožnjo, v večini kadrov, v katerih se avto v kaj zaleti, ali na koncu, ko ga dobesedno zmečka iztirjeni tramvaj, pa seveda repliko iz plastičnih vlaken. Navsezadnje je bil F355 zelo cenjen ferrari, ki so ga med letoma 1995 in 1999 izdelali v natanko 11.273 primerkih.

Čeprav je nekajminutni prizor izjemno atraktiven, si je večina kritikov enotnih, da k celotni zgodbi ne prispeva ničesar in je v filmu popolnoma odveč. Precej pa so ga kritizirali tudi ljubitelji avtomobilov v filmih, saj je kljub svoji atraktivnosti v njem po njihovem mnenju enostavno preveč »lukenj«. Tako so denimo opazili, da se na ferrariju vsaj dvakrat odlomi vzvratno ogledalo, a je v nadaljevanju spet na svojem mestu, da je, ko ferrarija uniči omenjeni tramvaj, očitno, da je pod »masko« skrit avtomobil pontiac fiero, kar naj bi sicer ujezilo tudi vodilne Ferrarijeve može v Maranellu. Pri posnetku, pri katerem ferrari zapelje skozi izložbeno okno, se opazi, da so kader posneli večkrat, saj v prvem zapelje skozi eno okno, ko ga pokaže iz drugega kota, pa skozi drugo okno… In še bi lahko naštevali.