Podobno se dogaja tudi v avtomobilizmu, a če bi ta trenutek na evropskih in slovenskih cestah morali izpostaviti en samcat avto, ki si zasluži vse te nazive, je to zagotovo – volkswagen golf. Zakaj je najuspešnejši Volkswagnov avto vseh časov vse to in še več, bi lahko naštevali v nedogled, marsikaj pa pove že, če zapišemo, da gre za edini avto, po katerem poimenujemo kar cel razred – avtomobilski razred kombilimuzin, dolga leta, pred izbruhom priljubljenosti SUV, daleč najbolje prodajan v Evropi, pogosto namreč omenjamo kar kot »golfov razred«.

40 s v povprečju v zadnjih 45 letih mine med izdelavo dveh različnih golfov. Ritem novega golfa na vsakih 40 sekund v 45 letih torej pomeni, da je proizvodna številka že presegla 35 milijonov enot.

6,99 mio. je bila proizvodna številka prve generacije (od 1974 do 1983), 6,3 milijona druge (od 1983 do 1991), 4,84 milijona tretje (od 1991 do 1997), 4,99 milijona četrte (od 1997 do 2003), 3,4 milijona pete (od 2003 do 2008), 2,85 milijona šeste (od 2008 do 2012) in 6 milijonov sedme generacije golfa (2012 do danes). Pri tem je treba poudariti, da so posamezne generacije na posameznih trgih izdelovali tudi bistveno dlje od navedenih časovnih okvirjev. Prvo in drugo generacijo so med letoma 1978 in 1992 izdelovali tudi v Sarajevu (TAS), kjer naj bi skupno naredili okoli

150.000 primerkov za jugoslovanski trg. Polovica proizvodnje je šla V Slovenijo, po 20 odstotkov na Hrvaško in v BiH, 10 odstotkov pa v Srbijo, Črno goro in Makedonijo.

58 cm je dolžinska razlika med golfom prve in zadnje, osme generacije.

»Ko je golf zapeljal na ceste, smo imeli prednost pred konkurenti in jih prisilili k inovacijam, če niso želeli izgubiti stika. Prav inovacije pa so tiste, ki lahko na dolgi rok zagotovijo obstoj vsakega podjetja. Bil sem ponosen, da so nas mnogi proizvajalci posnemali,« pravi Ernst Fiala, razvojnik golfa.

4 nazive slovenski avto leta (1999, 2005, 2009, 2013) je prejel golf, ki je s tem najuspešnejši avto v izboru. V letih 1992 in 2013 je bil izbran za evropski avto leta in je poleg renaulta clia ter opla astre edini, ki ima dva tovrstna naziva.

69.831 golfov je bilo po zadnjih uradnih podatkih ob koncu lanskega leta registriranih pri nas, kar predstavlja kar 5,83 odstotka vseh avtomobilov. Več od golfov je v slovenskem voznem parku le renaultov cliev (72.059).