»Vesel sem, da je to tudi eden prvih modularnih Lidlovih logističnih centrov na svetu, kar pomeni, da se bodo logistične poti bistveno skrajšale in prilagajale našim trenutnim potrebam. Sicer pa je to tudi ena največjih investicij v zadnjih letih v Sloveniji, vredna 70 milijonov evrov, pri kateri smo sledili vsem veljavnim standardom in načelom trajnostne gradnje, pri gradnji je sodelovalo več kot sto podjetij, delo pa bo dobilo več kot 200 novih sodelavcev,« je ob otvoritvi v Arji vasi dejal generalni direktor Lidla Slovenija Gregor Kosi. Pred njimi je zdaj selitveni vikend, ko se bodo iz Žej pri Komendi dokončno preselili v Arjo vas, kjer so se s tamkajšnjo lokalno skupnostjo, občino Žalec, kot je dejal Kosi, preprosto ujeli, saj je bila pozitivna energija prisotna na obeh straneh.

Iz centra do trgovin dnevno do 100 tovornjakov

»V logističnem centru je 38.000 paletnih mest, ima 100 nakladalnih ramp, v streho pa je vgrajenih je 250 svetlobnikov, s katerimi bomo zagotovili čim več naravne svetlobe in tako zmanjšali porabo energije za osvetlitev. Za potrebe oskrbe naših poslovalnic bo blago v center in naprej do naših trgovin vsak dan dostavljalo od 80 do 100 tovornjakov,« pa je pojasnil Tomaž Kus, izvršni direktor prodaje v Lidlu Slovenija.

Prav zato se mnogi zavedajo, da zna postati avtocestni priključek v Arji vasi ozko grlo, zaradi česar tudi družba Dars v teh dneh pospešeno ureja semaforizirano križišče z dvema dodatnima izvoznima krakoma za večjo varnost, medtem ko naj bi bila trajna rešitev z gradnjo unikatnega križišča, ki bo prvo takšno pri nas, nared leta 2021. Pa čeprav sta tako občina Žalec kot ministrstvo za infrastrukturo že dve leti opozarjala družbo Dars in Direkcijo za ceste, da se poslovna cona Arnovski gozd širi in se bo širila tudi v prihodnje. »Lidlov logistični center je trenutno tudi največji pokriti objekt v naši državi. Prav logistika pa je lahko za našo državo zelo pomembna dejavnost ravno zaradi naše geostrateške pozicije,« pa je poudarila ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek.