Prihodki družbe so se po poročanju francoske tiskovne agencije AFP skrčili za 20,5 odstotka na 20 milijard dolarjev. Prizemljitev letal 737 max zaradi dveh nesreč, v katerih je skupaj umrlo 346 ljudi, je družbo doslej stala skoraj deset milijard dolarjev.

Oktobra lani je najprej strmoglavil 737 max indonezijske letalske družbe Lion Air, marca letos pa je sledilo še strmoglavljenje istega tipa letala letalske družbe Ethiopian Airlines. Nesreč ni preživel nihče. Letala 737 max so po drugi nesreči prizemljili po vsem svetu.

Glavni razlog za visoke stroške, povezane s prizemljitvijo, je v prekinitvi dobav tega tipa letal, ki velja za glavni vir Boeingovih prihodkov. Letala bodo prizemljena, dokler jim certifikacijski regulatorji ne prižgejo zelene luči. V družbi upajo, da se bo to zgodilo še letos.

Sive lase vodstvu družbe povzročajo tudi globalne trgovinske napetosti, zaradi katerih so načrtovano proizvodnjo modela 787 dreamliner skrčili s 14 na 12 letal mesečno. Začeli naj bi jo konec prihodnjega leta.