Jurić se je na svojo zadnjo etapo proti Zagrebu odpravil danes iz Novega mesta, s tamkajšnjega velodroma, za krmilom električnega kolesa znamke Giant Revolt E+, del poti do slovensko-hrvaške meje so ga spremljali tudi člani kolesarskega kluba Adria Mobil. V Zagrebu je končal svojo kolesarsko pot na istem mestu, pred trgovino s kolesi, s katerega se je odpravil na kolesarsko avanturo 1. julija.

Za podvig se je pripravljal tri leta. Skrbno načrtovana pot je vodila čez štiri celine, Evropo, Azijo, Avstralijo in Severno Ameriko. Za najtežjo etapo je ocenil rusko s ciljem v Vladivostoku. Razdaljo 9000 kilometrov je moral prekolesariti v 30 dneh, kolikor je znašala veljavnost potovalne vize in da je še v lovu za mejnikom stotice ujel letalo za Avstralijo, kar je pomenilo povprečno 300 kilometrov dnevno v vseh vremenskih in geografskih pogojih.

Opravljena pot je predstavljala tudi preizkus za načrtovano množično proizvodnjo električnega kolesa, ki se, kljub padcem, ruskemu makadamu ter sibirskim kolovozom, ni vdal do zadnjega kilometra in cilja v hrvaški prestolnici.

Najšibkejši člen odprave je bila pravzaprav majhna in zelo zmogljiva inovativna baterija, s katero pa je lahko še vedno naenkrat prevozil največ 100 kilometrov. Sponzorji so zagotovili več rezervnih baterij kot tudi novo, posebej za njegov podvig prilagojeno počitniško vozilo, v katerem je lahko polnil izpraznjene baterije ter bival in spal.