Kai Behrens, generalni direktor hotela Kempinski Palace Portorož, je povedal, da je „Barcolana 51“ ena najbolj prestižnih svetovnih jadralnih regat in dodal, da je ponosen, ker je hotel Kempinski Palace Portorož že drugo leto zapored del tega prestižnega dogodka.

Igor Novel, direktor turistične organizacije Portorož je kot prvi mož portoroškega turizma izpostavil pomen podpore sponzorjev, kot sta MK Group in Kempinski Palace Portorož: „Hotel Kempinski Palace Portorož, ki je v lasti MK Group, je član Turistične organizacije Portorož in aktivno sodeluje pri razvojnih projektih destinacije. Podpiramo odločitev MK Group, da sponzorira jadralno regato Go to Barcolana, saj je podpora jadralnemu turizmu, kot delu razvoja športnega in luksuznega turizma, ena glavnih točk naše razvojne strategije.“

"MK Group kot ena vodilnih hotelskih družb v regiji aktivno prispeva k razvoju slovenskega turizma, kar uvršča Portorož med najprestižnejše turistične kraje na tem delu Jadrana," pa je povedala Jelena Baronik v imenu MK Group in dodala, da je strateška zaveza MK Group, da podpira lokalne skupnosti in prireditve, s katerimi bodo destinacije, v katerih hoteli delujejo, še bolj prepoznavne in privlačne za turiste.

Spomnimo, da MK Group v večinski in manjšinski lasti razpolaga s 14 hoteli v Srbiji, Sloveniji, na Hrvaškem in v Črni gori, letališčem v Portorožu in golf igriščem v Savudriji. Posebnega pomena za turistično divizijo MK Group je sodelovanje s priznanimi svetovnimi blagovnimi znamkami, kot sta Kempinski in Sheraton.

S sponzorji in podporniki, ki razumejo pomen celovitega turističnega razvoja, kamor sodi tudi podpora prestižnim in svetovno znanim športnim aktivnostim kot sta Barcolana in Go to Barcolana from Slovenia by Kempinski in MK Group, se bo slovensko jadranje samo še bolj okrepilo. Zato se za prihodnost slovenskega jadralnega športni ni potrebno več bati.