Znamka Google je glede na lanskoletno raziskavo vredna osem odstotkov več, vrednost Amazona pa je v primerjavi z letom 2018 poskočila za 24 odstotkov, še ugotavlja Interbrand. Prvo deseterico zaključujejo še Microsoft, Coca-Cola, Samsung, Toyota, Mercedes-Benz, McDonald's in Disney.

Po oceni raziskovalnega podjetja je vrednost prvih sto znamk letos presegla 2130 milijard dolarjev, kar je 5,7 odstotka več kot leta 2018. Kot še kaže raziskava, je 26 od 100 največ vrednih znamk na letni ravni zabeležilo dvomestno rast.

Na novo so se na lestvico uvrstili Uber (87. mesto), LinkedIn (98. mesto), Dell rejoins (63. mesto), iz prve deseterice pa je izpadel Facebook, ki je lansko 9. mesto zamenjal za 14. in je vreden 39,86 milijarde dolarjev.

Interbrand izpostavlja, da so že drugo leto zapored med najhitreje rastočimi sektorji luksuzne modne znamke. Vrednost Guccija na 31. mestu (15,95 milijard dolarjev) je na letni ravni zrasla za 23 odstotkov. V tem sektorju sicer najvišje na lestvici kotira Louis Vuitton (17. mesto; 32,22 milijarde dolarjev), sledi Chanel (22. mesto; 22,13 milijarde dolarjev). Louis Vuitton in Chanel sta v primerjavi z letom prej zabeležila 14- oz. 11-odstotno rast.

Največji skok je sicer letos na lestvici zabeležil Mastercard (62. mesto), katerega vrednost je na letni ravni poskočila za 25 odstotkov na 9,4 milijarde dolarjev.