Predlog zakonskih sprememb je podprlo devet članov odbora, proti jih je bilo deset. Ministrica je v obrazložitvi predloga sicer ocenila, da gre za majhno, a vsebinsko pomembno spremembo. "Jasno smo povedali, da je treba to uskladiti tudi z Evropsko komisijo, in strinjam se, da bo potrebnih veliko naporov, če bomo ocenili, da je treba v Sloveniji uvesti javno gospodarsko službo za letalski promet. Dejstvo je, da si tega kot ministrica za infrastrukturo niti ne želim, vendar pa sem to dolžna storiti, če trg ne bo nadomestil vseh pomembnih letalskih povezav," je dejala.

Opozicija ji je očitala predvsem, da predlog novele ne vsebuje vplivov na proračun - koliko sredstev bi država namenila za subvencioniranje linij - vendar je ministrica ponovila, da tega še ne morejo napovedati, saj ne vedo, katere linije, če sploh katere, bi bilo treba subvencionirati. "Če se služba ne bo vzpostavila, potem zakon ne bo imel niti evra stroškov za davkoplačevalce. Če pa bomo zakon uporabili, pa bo imel kvečjemu pozitivne posledice za državljane," je dejala. Vlada bo, če bo to potrebno, ob sprejemanju uredbe zagotovila tudi denar.

Članice EU imajo pravico, da uvedejo obveznost javnih služb za redne zračne prevoze na progah, ki veljajo kot izredno pomembne za gospodarski in socialni razvoj območja, kateremu služi letališče. Če na liniji, ki je potrebna za povezovanje gospodarstva, letalskega prevoza ne bi opravljal nobeden od letalskih prevoznikov z licenco katere od članic EU, bi lahko ministrstvo začelo postopek za vzpostavitev obvezne javne službe.

V SDS in Levici se s predlogom ne strinjajo

Poslanci SDS so sicer obravnavo predloga spremembe zakona želeli umakniti z dnevnega reda današnje seje, vendar tega niso dosegli. Zvone Černač (SDS) je dejal, da je bil predlog, skupaj s predlogom novele zakona o prevozih v cestnem prometu, katerega obravnava bo sledila, na sejo uvrščen s kršenjem poslovnika in neupravičeno vrinjen pred današnjo obravnavo predlogov proračunov za leti 2020 in 2021. Predlogu zakonskih sprememb je sicer nasprotoval. "Predlog nima opredeljenih finančnih učinkov in je škodljiv, saj je trg že sam uredil vse in so tuji prevoznik že prevzeli pomembnejše linije," je dejal.

Poslanka Levice Nataša Sukič je ocenila, da gre za zadnje dejanje v popolnoma zgrešeni zgodbi o privatizaciji Adrie Airways, ki jo je kot predsednica vlade začela prav Bratuškova, ki je družbo uvrstila na seznam podjetij za privatizacijo. Bratuškova se je strinjala, da je bila prodaja nacionalnega letalskega prevoznika neznanemu nemškemu finančnemu skladu slaba odločitev, vendar je vztrajala, da sama ni odgovorna za to.

Da je imela Adria zadnje čase pogoste zamude, ki so potnike odvračale od nakupa vozovnic, je spomnil Dušan Šiško (SNS), ki je ministrico vprašal, kdo je odgovoren za razprodajo in propad družbe. "Odgovornost je na Slovenskem državnemu holdingu," pa je odgovorila Bratuškova.

Predlagane spremembe pa je podprl Andrej Rajh (SAB), ki je zavračal navedbo, da bi bila javna gospodarska služba "namenjena bogatenju nekaterih", prav tako pa trendi kažejo, da subvencioniranje sploh ne bo potrebno. Jerca Korče (LMŠ) je ob tem odgovornost za propad Adrie Airways pripisala vsem dosedanjim infrastrukturnim ministrom.