Vodstvo tovarne se je s predstavniki zaposlenih dogovorilo, da bo skrajšani delavnik veljal za večino od skupno 2600 delavcev. Koliko ur bodo delali, še ni povsem jasno, saj bodo delavnik sproti prilagajali potrebam.

Po nemški zakonodaji bodo Oplovi delavci ob skrajšanem delovnem času upravičeni do nadomestila, s katerim bodo lažje premostili izpad dohodka. Ohranitev delovnih mest je namreč tudi v interesu države.

Opel, ki je od leta 2017 v lasti francoskega proizvajalca avtomobilov PSA Peugeot Citroen, v tovarni v Rüsselsheimu izdeluje svoj paradni model insignia, ki pa zadnje leto s prodajnimi rezultati vse prej kot navdušuje.

Načeloma bi delavce lahko premestili na druge proizvodne linije, vendar pa je tovarna prenehala proizvajati enoprostorski model zafira. Do leta 2021, ko bo tovarna začela z izdelavo kombilimuzinskega modela astra, dodatnega dela tako ni pričakovati.

Avtomobilska industrija se zaradi ohlajanja globalnega gospodarstva in drugih dejavnikov vse bolj sooča z upadanjem naročil. Pomemben dejavnik je tudi prehajanje na zelene oblike mobilnosti, kjer je Opel sicer sprva ujel korak z najboljšimi, a ga zdaj vse težje drži. To področje med drugim zahteva obsežne investicije in ustrezne kadre, ki pa jih vse bolj primanjkuje.

Nemški avtomobilski proizvajalci so med januarjem in avgustom proizvodnjo oklestili za 11 odstotkov.