Konkurenčno prednost v Bisnodu ustvarjajo s partnerskim sodelovanjem z Dun & Bradstreet, v okviru katerega preučujejo svetovne tokove in jih aplicirajo na posamezne regije z natančno določenimi in skrbno pripravljenimi ter prilagojenimi rešitvami. Tako podjetja prejmejo odlično podlago za sprejemanje poslovnih odločitev. Kot pravijo v podjetju Bisnode, se gazele naravno ujemajo z njimi, saj »nagrajujejo verodostojno hitro rast, ki temelji na metodološko priznani analizi bilančnih podatkov«.

Bisnode monitoring – rešitev z dodano vrednostjo

Informacije ostajajo največja vrednost podjetja Bisnode, zato z njihovo analizo skušajo sooblikovati prihodnost svojih strank, tako na področju poslovne analitike kot pri upravljanju tveganj in bonitetnih informacij. »Uvedli smo novo rešitev Bisnode monitoring, regijsko storitev, ki zajema stranke v Sloveniji, na Hrvaškem, v BiH in Srbiji ter zagotavlja monitoring, ki zajema več kot dvesto poslovnih dogodkov dejavnosti podjetij,« sporočajo iz podjetja, ki je s tem na trgu ponudilo učinkovit in uporabniku prijazen vmesnik za vsakodnevno spremljanje poslovanja poslovnih partnerjev in zainteresiranih podjetij. Bisnode monitoring predstavlja rešitev z dodano vrednostjo tako za obstoječe stranke podjetja Bisnode kot za nove stranke, ki želijo z nivojskim spremljanjem dogodkov v podjetjih vedeti več, in to pred konkurenco.

Pozornost usmerjena k iskanju pametnih rešitev

Trg pametnih podatkov in analitike je vedno bolj odprt in konkurenčen. V današnjem poslovnem ekosistemu ni dovolj zgolj zanašanje na občutke, temveč je treba izvesti tudi poglobljeno analizo trendov – tako doma kot tudi v tujini. Bisnode pri tem sodeluje z vsemi tistimi podjetji, ki želijo narediti korak naprej na zelo konkurenčnem trgu, kjer iščejo prostor za rast. »Za sodelovanje se odločijo vsi, ki na konkurenčnem trgu razumejo, da jim šele prave informacije omogočajo sprejemati prave odločitve,« pravijo v podjetju Bisnode, kjer bodo tudi v prihodnje stopali na nova področja, kjer še niso prisotni. »Naša pozornost bo še naprej usmerjena k iskanju pametnih rešitev za podjetja na podlagi pametnih podatkov ter iskanju, analiziranju in na(d)grajevanju odličnosti.«