3 različne pogone ponujajo v ioniqu, povsem električno različico, klasični hibrid in priključni hibrid PHEV.

311 km dosega obljubljajo za električnega inoiqa, kar je 36 odstotkov več kot pri predhodniku.

141 KM (103 kW) je sistemska moč v obeh hibridih, pri čemer pri PHEV lahko samo na elektriko prevozijo do 63 kilometrov. 136 konjev (100 kW) zmore povsem električni ioniq, moč baterije je narasla na 38 kWh.

Naša naloga pri povečevanju prodaje električnih oziroma elektrificiranih vozil bo tudi v tem, da bomo kupce izobrazili in jim pomagali izbrati zanje najbolj ugodno in optimalno tehnično izvedbo našega vozila. (Marko Kajfež, Hyundai Avto Trade)

4,47 m meri v dolžino prenovljeni ioniq. Območje hitrosti, v katerem deluje sistem za ekološko vožnjo ECO-DAS, ki analizira informacije s cestišča, je od 40 do 160 km/h.

456 l pogoltne prtljažnik hibridne različice, pri PHEV je prostornina 341, pa električni različici pa 357 litrov.

60.000 ioniqov so prodali od leta 2016.

36.900 € stane osnovni električni ioniq, poleg tega pa je možno uveljavljati še 7500 evrov nepovratne finančne spodbude Eko sklada. 24.990 evrov stane hibridni ioniq z vračunano Hyundaijevo ekosubvencijo v višini 2000 evrov. 31.490 evrov pa je treba po Hyundaijevi ekosubvenciji odšteti za priključni hibrid.