Naj se sliši še tako nenavadno, a dejansko smo po kasnejšem krajšem raziskovanju ugotovili, da dandanes, pa naj se sliši še tako nenavadno, obstaja Fordov pick-up, ki ga Američani lahko zavidajo kupcem v nekaterih drugih delih sveta. Rangerja raptorja Ford namreč v ZDA resnično nima v svoji prodajni ponudbi; v tej je edini raptor še večji mali poltovornjak F150 raptor. Kdo ve, morda pa se nam je ranger raptor ob kasnejših vožnjah po severnodalmatinskih cestah in občasno tudi okoliških brezpotjih zaradi omenjenega zdel še malce bolj poseben štirikolesnik, kot je v prav vseh pogledih že tako in tako.

Za zgornjo ugotovitev je dovolj že en samcat pogled nanj. Verjetno bi ta hip na evropskih cestah težko uzrli avto, ki ima bolj primerno ime – raptor pač zveni zlovešče, ob njem, vsaj sami, najprej pomislimo na ptice roparice ali na agresivne mesojede dinozavre, ki smo jih lahko bolje spoznali v seriji filmov Jurski park. In prav tak, zlovešč, agresiven, strahospoštovanje vlivajoč deluje tudi avtomobilski raptor. Najbolj zagotovo zaradi atraktivnega prednjega dela z ostro zašiljenimi lučmi, velikim črnim napisom Ford, izstopajočo jekleno zaščitno ploščo pa tudi zaradi posebnih terenskih pnevmatik ter dobrih pet centimetrov višje oddaljenosti od tal v primerjavi z običajnim rangerjem (ta pri raptorju meri kar 28,3 centimetra), zaradi česar je sposoben prebroditi tudi kar 85 centimetrov visoko vodo. Prav tako je s kar 202 centimetroma za ogromnih 16 centimetrov širši od običajnega rangerja, medtem ko je s 5,37 metra dolžine za dober centimeter daljši in s 1,87 metra višine za tri centimetre višji – vse navedene primerjave seveda veljajo za verzijo z dvojno kabino, saj je raptor na voljo zgolj z njo in tako ponuja dovolj udobja do petim potnikom. Kar se notranjosti tiče, dodajmo še, da se ta od običajnega rangerja razlikuje manj kot zunanjost, vseeno pa bodo nekateri dodatki in napisi raptor na sedežih ali volanu nemudoma dali vedeti, da sedite v posebnem rangerju.

Seveda je raptor poseben tudi med vožnjo. Za to v prvi vrsti poskrbi 2-litrski dizelski motor bi-turbo z 213 konjskimi močmi (157 kilovati) in najvišjim navorom 500 Nm, ki odlično sodeluje z novim Fordovim 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Kljub temu da raptor tehta več kot poltretjo tono, je do stotice zmožen pospešiti v 10,5 sekunde, precej odziven pa je tudi pri avtocestnih hitrostih. In ko že omenjamo avtocesto – raptor je presenetljivo udoben potovalni avtomobil, še posebej če izberete način vožnje »normal« ali »sport«, medtem ko so za vožnjo po različnih terenih na voljo kar štirje posebni programi, ki prilagodijo podvozje, odzivnost menjalnika in stopalke za plin in podobno. Ti so »trava/gramoz/sneg«, »blato/pesek«, »skale« in celo način »baja«, s katerim so se »poklonili« sloviti dirki Baja 1000, naporni preizkušnji na mehiškem polotoku Baja Kalifornija, ki velja za enega najprestižnejših terenskih dogodkov na svetu. Tudi sami smo raptorja preizkusili izven urejenih cestišč in se prepričali, da je tudi na slabem makadamu pri visokih hitrostih neverjetno udoben, bolj, kot marsikateri avto na urejenih cestah, saj je luknje in kamne požiral s tako lahkoto, kot da jih ne bi bilo. Brez pretiravanja!

Raptor je poleg vsega omenjenega seveda tudi najbolje opremljena različica rangerja, kar pomeni, da ponuja tudi ogromno udobnostne opreme, ki jo pričakujemo pri bolj cestnih športnih terencih. V osnovi stane 54.060 evrov (s popustom 2000 manj) in je že naprodaj.