»Nekdo mora prevzeti iniciativo za razrešitev tega (plačnega) spora in ker ni nobenih znakov, da bo to British Airways, so se piloti odločili za odgovorne korake,« je povedal generalni sekretar sindikata pilotov Balpa Brian Strutton.

Dodal je, da potniki »upravičeno pričakujejo, da bodo British Airways in piloti razrešili spore brez motenj v prometu« ter da je zdaj čas za »trezne glave in pragmatizem«. »Upam, da bosta British Airways in njegov lastnik IAG pokazala enako odgovornost kot piloti,« je dodal.

Medtem si bodo piloti vzeli čas za refleksijo, preden se spor še zaostri in nastane nepopravljiva škoda znamki British Airways. So pa v sindikatu poudarili, da v kolikor podjetje ne bo pripravljeno na nadaljnja resna pogajanja, nove stavke niso izključene.

Piloti British Airways so prejšnji teden izvedli dvodnevno stavko, prvo v 100-letni zgodovini podjetja. Piloti so nezadovoljni s plačami, kljub pogajanjem z vodstvom družbe o njihovem zvišanju pa dogovora niso dosegli niti po osmih mesecih.

Po oceni poznavalcev je prva stavka v zgodovini družbe močno prizadela ugled podjetja in pod vprašaj postavila njegovo zanesljivost. British Airways je morala 9. in 10. septembra prizemljiti praktično celotno floto na Otoku, odpovedanih je bilo okoli 1600 poletov, prizadetih pa okoli 200.000 potnikov, ki bi morali ta dva dneva potovati z ali na londonski letališči Gatwick in Heathrow.

Težave so se nadaljevale še 11. septembra, ker je bilo veliko letal in pilotov na napačnih mestih. Tako je moralo podjetje odpovedati še nekaj manj kot 100 poletov v Veliko Britanijo in iz nje.