Dotrajan tacenski most gre po letih priprav končno v prenovo. Projekt je bil pripravljen že pred desetletjem, kljub temu pa so na direkciji za infrastrukturo šele nedavno objavili razpis za izvajalca del. Predvideno je, da bo ta obnovil tudi del Tacenske ceste med Brodsko in Kajakaško cesto, a zgolj robnike in manjši del cestišča pri mostu, brez večjih posegov v konstrukcijo ali profil ceste. Glavnina del, ki bodo predvidoma trajala kar deset mesecev, bo torej potekala na železobetonskem mostu, kjer je zato daljši čas pričakovati izmenični enosmerni promet.

Pozitivno je, da bodo na direkciji v okviru prenove na račun zoženja vozišča uredili obojestransko kolesarsko stezo, široko 1,5 metra, in malenkost ožji hodnik za pešce. S tem bo rešena ena od črnih kolesarskih točk v Ljubljani, saj morajo zdaj po prometno zelo obremenjenem mostu kolesarji voziti po vozišču, verjetno pa bo preteklo še nekaj časa, preden bodo kolesarji dočakali še povezavo proti Šmartnemu pod Šmarno Goro. Tacenska cesta je sicer omenjena tudi v občinskih načrtih za izboljšanje kolesarskih povezav, in sicer kot ene izmed cest, kjer naj bi dviganje iz spuščanje kolesarske steze zaradi uvozov in izvozov izničili s prefabriciranimi betonskimi robniki.

Glede na to, da bodo zainteresirani izvajalci ponudbe za obnovo mostu oddali v četrtek, je pričakovati, da bodo na direkciji gradbinca izbrali do konca prihodnjega meseca. Če ne bo zapletov, bi tako dela lahko stekla še letos.