Letos, ko podjetje praznuje svojo trideseto obletnico, je poslovanje še nekoliko boljše, zato direktor Marino Furlan napoveduje okoli 4,5 milijona evrov dobička. Podjetju se obrestuje predvsem zelo premišljeno poslovanje v zadnjih letih. Prodaja se je že pred dvema letoma dvignila za 49,5 odstotka, lani pa za 14 odstotkov.

Sodobni center svetlobe

Podjetje čuti visoko odgovornost do okolja in trajnostnega razvoja. Med drugim ga vodi filozofija: svetloba, kjer jo potrebujemo, ko jo potrebujemo in kolikor jo potrebujemo. Za pomlad 2020 napovedujejo odprtje centra Light experience oziroma centra svetlobe, v katerem bodo obiskovalcem na zanimiv in interaktiven način prikazovali vsebine za razumevanje človeških potreb po svetlobi. Center bo vez z obiskovalci gradil predvsem na občutkih, saj, kot pravijo v podjetju, svetlobo ne le vidimo, temveč tudi čutimo. Obetajo se muzej svetlobe in virtualne predstavitve različnih možnosti pravilne arhitekturne osvetlitve. »Center Light experience bo služil za doživetje osebne izkušnje, boljše predstavitve kupcem in drugi zainteresirani javnosti, organizacijo predavanj, izobraževanj, sodelovanja s podjetji, šolami, raziskovalnimi in izobraževalnimi institucijami,« našteje Marino Furlan.

Vodilni proizvajalec na globalnem trgu

Intra lighting je vodilna blagovna znamka za pametno razsvetljavo na globalni ravni, navzoči so namreč na kar 68 trgih. V teh dneh so naznanili novo partnerstvo s skupino Atrium Limited iz Londona, največjim neodvisnim specializiranim distributerjem svetil v Veliki Britaniji. Skupina, v kateri je 350 zaposlenih (v matičnem podjetju 110), kmalu načrtuje tudi prvo konkretnejšo širitev iz Evrope. Svoje poslovanje namreč širijo v Združene države Amerike in pozneje verjetno tudi v Indijo. Furlan načrtuje, da bi prek Indije pokrili še tri dodatne ekonomske regije. »Predvsem Bližnji vzhod in države v južnem Tihem oceanu, ki se razvijajo z izjemno dinamiko, ter seveda države v vzhodni Afriki,« dodaja.