Še bolj kot to podražitev bodo vozniki občutili daljši čas zaračunavanja parkirnine. V belih conah bo parkiranje potlej plačljivo od 7. do 20. ure pa tudi ob sobotah med 7. in 13. uro. S podražitvijo si občina obeta dodatnih 600.000 evrov prihodkov na leto.

Po besedah Uroša Kosija, vodje sektorja za promet na Mestni občini Maribor, si s podaljšanjem časa plačljivega parkiranja prizadevajo vplivati na potovalne navade ljudi. Da bi se jih manj vozilo v center z avtomobili in bi namesto tega uporabljali javni potniški promet ali pa bi kolesarili in pešačili. S tem bi hkrati olajšali popoldansko parkiranje stanovalcem v mestnem jedru, ki imajo dovolilnice za parkiranje v beli coni. Občina jih je podražila, dveletne dovolilnice bodo po novem stale 150 oziroma 180 evrov, odvisno od parkirnega območja.

Najdražje javno parkiranje v Mariboru je na Slomškovem trgu, kjer stane ura parkiranja poldrugi evro. V belih conah na levem bregu Drave je cena parkiranja 80 centov na uro, na desnem bregu pa 50 centov. Spremembo občinsko odloka o cestah bodo občutili tudi tisti, ki parkirajo tako brezobzirno, da vozilo ovira promet in je zato potreben odvoz s pajkom. Storitev se bo s 67 evrov podražila na 100 evrov. Za sto odstotkov bo dražja hramba odpeljanega napačno parkiranega ali zapuščenega vozila. Potlej bo stala pet evrov na dan.

Po preteku štiriletnega prehodnega obdobja bodo občutne spremembe doletele tiste dostavljalce, varnostne službe in taksiste, ki smejo zapeljati na območje za pešce. Po jeseni 2023 bodo namreč v najožjem središču Maribora dopustna samo še električna vozila in tista s pogonom na zemeljski plin.