V družbi Celjski sejem kot organizator sejma MOS želijo pogumnim in inovativnim mladim podjetnikom ponuditi priložnost, da se predstavijo v družbi skoraj 1500 razstavljavcev iz 33 držav. Predvsem manjša in mlajša podjetja z manjšimi sredstvi za promocijo lahko predstavitev na sejmu izkoristijo kot enega glavnih orodij marketinškega spleta vstopa na trg. Zato vsako leto priredijo natečaja MOSovi podjetni talenti in iFEEL start-up 2019, s katerima želijo pogumnim in inovativnim mladim podjetnikom in podjetjem ponuditi priložnost za predstavitev na sejmu in potencialnim partnerjem.

Najboljše podjetniške ideje

Na natečaj MOSovih podjetnih talentov se lahko prijavijo podjetniki oziroma skupine, ki so najmanj 25-odstotni lastnik podjetja, ki ne sme biti starejše od treh let (ustanovitev po 1. juniju 2016). Med prejetimi prijavami je komisija izbrala najboljše podjetniške ideje, ki jim Celjski sejem omogoča učinkovito predstavitev na MOS-u ter splošno promocijo. Vsi izbrani mladi podjetniki in inovacije so posebej predstavljeni še v sejemskem katalogu, sejemskem biltenu, na uradni spletni strani sejma in partnerjev.

iFEEL start-up 2019

Digitalizacija v svetu še naprej revolucionarno spreminja celotne panoge in njihove koncepte poslovanja. Mlada startup podjetja predstavljajo pomembno gonilno silo tega razvoja. V preteklih letih so na Celjskem sejmu digitalizacijo obravnavali na samostojnem sejmu Feel the Future, sejmu inovativnih digitalnih rešitev. Letos pa je ta sejem pridružen sejmu MOS B2B, kjer bodo razstavljavci s svojo ponudbo s področja digitalizacije in spremljajočimi prireditvami dosegli bistveno večje število poslovne in splošne publike, saj ga vsako leto obišče okoli 100.000 obiskovalcev. Inovativna startup podjetja bodo na sejmu MOS lahko predstavila svojo vizijo prihodnosti.