Začetki podjetja Panna segajo v leto 1994, ko je na podlagi mladosti, želje po svobodi in neodvisnosti Boštjan Reuh s takratnim poslovnim partnerjem stopil na samostojno podjetniško pot. »Zelo kmalu sva ugotovila, da vse skupaj prinaša ogromno odgovornosti,« pravi Boštjan Reuh, ki je v vseh teh letih podjetje, ko se ukvarja s kreiranjem in upravljanjem dokumentov, pripeljal do točke, da jim je uspelo lani ustvariti več kot 1,3 milijona evrov prihodka.

Glavni trend je skrb za okolje

Podjetje z enajstimi redno zaposlenimi se ukvarja predvsem s svetovanjem strankam, s kakšno opremo bodo svoje dokumente enostavno in hitro kreirali, tiskali, jih distribuirali in shranjevali, ob tem pa dosegali čim višjo kvaliteto in stroškovno učinkovitost. Bili so prvi, ki so slovenskemu trgu predstavili tako imenovano zeleno tehnologijo tiskanja solid ink, ki jo je razvila korporacija Xerox. »Tehnologija solid ink je z uporabo voščenih kock za tiskanje omogočila takrat najboljšo stroškovno učinkovitost in bistveno zmanjšala obseg odpadnega materiala,« ponazori Ruehh, ki doda, da skrb za okolje in uvajanje zelenih tehnologij vidi kot njihovo najvišjo dodano vrednost.

Ker pa je Xerox že pred časom opustil nadaljnji razvoj omenjene tehnologije, danes svoje poslanstvo nadaljujejo v sodelovanju z japonsko korporacijo Epson, ki si je z razvojem inovativne tehnologije ink-jet prav tako kot glavni cilj zadala skrb za okolje. Kot obrazloži Rueh, naprave Epson ne proizvajajo ozona, kar bistveno izboljša počutje zaposlenih, varčujejo z električno energijo, bistveno manj obremenjujejo okolje z odpadno embalažo in nevarnimi oporečnimi odpadki (tonerji) ter so ob tem še izredno stroškovno učinkovite.

Poslovni partnerji z vsega sveta

Kot je prepričan Rueh, v današnjem času brez globalnega povezovanja praktično ni mogoče biti uspešen. Čeprav so v Panni prodajno omejeni na slovenski trg, imajo poslovne partnerje v nekaterih državah Evropske unije, glavni dobavitelji pa prihajajo iz Japonske, eden celo iz Avstralije. Svojo ponudbo produktov in rešitev zaokrožujejo s priznanimi blagovnimi znamkami, kot so Kodak, Neopost, Jansen Display, Samsung, Apple, Dahle, Dell in LG, ter s programskimi rešitvami PaperCut, SafeQ, Pritnshop Mail, Kofax, Abby.

Tradicija in dolgoletne izkušnje so podjetju v korist tudi pri odnosu do drugih deležnikov v okolju. Svojo družbeno odgovornost tako udejanjajo na več področjih. »Pri svojem poslovanju upoštevamo stroge ekološke standarde, kot sponzor ali donator pa podpiramo projekte tako slovenskih osnovnih in srednjih šol kot fakultet,« pove Rueh, ki doda, da aktivno podpirajo kulturne projekte in najrazličnejše športne prireditve, od golfa, tenisa do kajakaštva itd.