Prvi odmik od konvencionalnosti želi uprizoritev Umetnost je omara (v režiji Ivana Peternelja) poiskati v ambientalnem pobegu iz črne škatle; umeščena je v skladišče matičnega gledališča, tako rekoč v ready-made okolje, kjer odpada omet, se kopičijo predmeti in stiska s prostorom iz konkretnega prehaja v simbolno. Skladišče kot odlagališče predpostavlja obskurnost Harmsove misli in pisave, njegovo izstopajočo umetniško držo, ki je sprevračala estetske standarde na glavo, da bi svet v neredu in absurdu prepoznal svoj pravi obraz.
Četverica nastopajočih je nenehno razdrobljena, sunkovito menjavajo vloge, preigravajo scenografijo in spreminjajo lege govora, a ta urejeni kaos istočasno učinkuje kot zelo organizirana enota, ki ji je skupno to, da je vsak v njej drugačen. (Foto: arhiv SMG)
Hrbtna stran sveta je lunatična, razdrobljena, nesmiselna in utopična, ki komično eskalira v tragično in prej ali slej tudi obratno. Harmsova navidezna literarna a...