Šofer avtobusa Ljubljanskega potniškega prometa na progi 14, ki je po Dunajski cesti vozil proti Savljam, je na armaturni plošči opazil opozorilno lučko, ki mu je sporočala okvaro alternatorja. Odzval se je hitro in izkazalo se je, da tudi pravilno. Avtobus je ustavil in se odpravil do zadnjega dela, kjer je prostor za motor. Slišal je, da se v njem res nekaj dogaja, verjetno je že malce prasketalo. Vseh 20 potnikov je poslal ven, ti pa so že čez nekaj minut vzeli v roke mobilne telefone, saj so imeli kaj posneti. Avtobus LPP se je pri postajališču Astra vžgal, ognjeni zublji so sikali iz predela z motorjem.

»O požaru smo bili obveščeni sedem minut čez 14. uro in čez dve minuti smo bili že na kraju dogodka. Sama intervencija za nas res ni bila nič posebnega. Gorelo je v predelu motorja, avtobus smo hitro pogasili z vodo, nato pa smo s pivniki poskrbeli še za to, da v odtoke nista stekla hladilna tekočina in motorno olje. Avtobus je bil na dizelski pogon, kar za nas pomeni nekoliko lažje delo, kot če bi šlo za električnega ali tistega na plin, kjer je nevarnost, da gre kaj narobe, še nekoliko večja,« je povedal vodja gasilske intervencije Rudi Grošelj iz Gasilske brigade Ljubljana, od koder so na teren z dvema voziloma poslali osem gasilcev. »Poškodovanih ni bilo, ob našem prihodu so imeli že vsi potniki na pločniku telefone v rokah in so vneto fotografirali našo intervencijo,« je še dodal Grošelj.

Vsako leto en avtobus LPP

»Voznik avtobusa je ravnal pravilno. Takoj ko je opazil, da je nekaj narobe, je poklical prometnika, ta pa gasilce. Ogenj se je hitro razvil, tako da ni mogel ukrepati z navadnim gasilskim aparatom. Šlo je za Mercedesov avtobus letnik 2010. Dober avtobus, s katerim ne bi smelo biti nič narobe. Se pa take reči dogajajo,« je povedal direktor LPP Peter Horvat. Koliko bo škode, še ni mogel oceniti, po vsej verjetnosti pa bodo avtobus lahko popravili, saj je uničen »le« njegov zadnji del.

Lani je konec junija v celoti pogorel električni avtobus LPP, do požara je prišlo na Ajdovščini, leta 2017 pa je med polnjenjem baterij zagorel električni vlakec urban. Požari vozil (tudi avtobusov) sicer niso nič posebno nenavadnega. V Dnevniku smo že poročali, da je recimo leta 2017 zagorelo kar 441 vozil. Zadnja leta so med vzroki za nastanek požara najpogostejši nestrokovni posegi v električno inštalacijo vozila. Največkrat gre za vgradnjo slabih ponaredkov kitajske proizvodnje. V povprečju Uprava RS za zaščito in reševanje letno obravnava 385 požarov na vozilih.