Čeprav smo pričakovali, da bo prvi resnejši film ali serija kot posledica gibanja #MeToo govoril o hollywoodskem producentu Harveyju Weinstenu, je Hollywood prej pograbil nekega drugega, v javnosti veliko manj izpostavljenega spolnega nadlegovalca oziroma predatorja, kot temu radi rečejo v Ameriki. Za Rogerja Ailesa pred serijo televizijske mreže ShowtimeNajglasnejši glas (The Loudest Voice), ki jo je predvajal tudi HBO, marsikdo sploh ni slišal, kar je naravnost neverjetno. Ailesa je namreč spolnega nadlegovanja obtožilo okoli 20 žensk, ki so jih resda večinoma utišali z milijonskimi poravnavami in podpisom zaveze k molčečnosti, bi ga pa lahko poznali vsaj po tem, da je na noge postavil konservativno televizijsko mrežo Fox, ki jo je vodil dobri dve desetletji, in pravzaprav izumil lažne novice, obenem pa k vzponu na oblast pomagal vrsti republikanskih ameriških predsednikov.

Politični svetovalec in šef televizije

Bil je medijski svetovalec Richardu Nixonu, Ronaldu Reaganu in Georgeu H. W. Bushu, s katerim je koval tudi politiko po terorističnem napadu 11. septembra, nato pa še Rudyju Giulianiju, ko se je ta potegoval za prvi županski mandat v New Yorku, in Donaldu Trumpu med predsedniškimi volitvami leta 2016. Njegov naj bi bil celo slogan Make America Great Again (Naredimo Ameriko spet veliko), zasluge pa ima tudi za »teorijo luknje za orkester«, ki, kako primerno za Fox, pravi: »Če imaš na odru dva človeka in eden reče: 'Imam rešitev za problem Bližnjega vzhoda', drugi pa pade v luknjo za orkester, kdo, mislite, bo prišel v večerna poročila?«

Ailes v večerna poročila sicer ni prišel zaradi padca v prostor za orkester, je pa usodno padel na svojem domu v Palm Beachu na Floridi in zaradi možganske krvavitve, ki jo je še poslabšala njegova hemofilija, tudi umrl. V medije pa so že prej kljub naporom odvetnikov Murdochove televizijske hiše prodrli tiransko ravnanje z zaposlenimi, prave medijske kampanje sramotenja ljudi in nadlegovanje privlačnih, sploh svetlolasih TV-voditeljic.

Seksist, ksenofob, narcis in paranoik

Serija Najglasnejši glas, ki je bila posneta po knjigi novinarja Gabriela Shermana iz leta 2014 The Loudest Voice in the Room, Ailesa pa je v njej upodobil Russell Crowe, prikazuje tako njegovo več kot dvajsetletno vladavino na Foxu kot politično spletkarjenje in nadlegovanja, pa tudi njegov, milo rečeno, pester značaj. Bil je seksist, ksenofob, narcis in paranoik, ki se je bal terorističnih napadov na ZDA in napadov na svojo družino, zato si je v domačem Garrisonu zgradil podzemni bunker s predorom do reke Hudson in najel dva osebna stražarja, kot oče pa ni bil kaj dosti boljši od svojega. Sina Zacharyja, ki mu je po smrti zapustil knjigo Umetnost vojne Sun Cuja s posvetilom »Ne poskušaj zmagati… Zmagaj!«, sicer ni pretepal, kot je njegov oče njega, ga je pa stalno pripravljal na boj s svetom in mu vbijal v glavo, da lahko zaupa samo samemu sebi.

Dva igrana filma o Weinsteinu

V podobno paranojo je spravil tudi ženo Beth (v seriji jo igra Sienna Miller), nekdanjo novinarko, ki je po poroki z njim postala gospodinja in nato vodila lokalni časopis, ob strani pa mu je stala tudi, ko so začele prihajati na dan informacije o njegovem grabljenju Foxovih novinark in siljenju v oralni seks pod grožnjo, da jim ne bo podaljšal pogodbe. Nekaj od tega pokaže tudi Showtimova serija, ki je vlogo Foxove voditeljice Gretchen Carlson, ki je prva tožila Ailesa, namenila Naomi Watts, vendar pa to vseeno ostaja ekranizacija, ki v prvi plan postavlja Ailesa. Kar pomeni, da ne gre samo za serijo o spolnem nadlegovalcu, ampak tudi o človeku, ki je krojil ameriško politiko in soustvaril medijsko krajino, kakršna je še danes.

S filmom Bombshell, v katerem igrajo Nicole Kidman, Charlize Theron in Margot Robbie (Ailesa pa John Lithgow), naj bi bilo drugače, saj naj bi v ospredje postavil njegove žrtve. V kino prihaja konec decembra, bo pa to nekakšen uvod v Harveyja Weinstena, saj je v nastajanju kar pet večjih projektov o tem hollywoodskem producentu. Med njimi bodo trije dokumentarci, od katerih bo enega produciral Simon Chinn, ki je kot producent podpisal kultna dokumentarca Človek na žici in Searching for Sugar Man, enega pa kar Weinstein sam, ki si s tem pripravlja teren za morebitno vrnitev, medtem ko igrana celovečerca načrtujeta tudi Brian De Palma, ki je film naslovil Predator, in produkcijska hiša Brada Pitta Plan B.