V začetku meseca so mediji poročali, da Renault in Nissan tehtata možnosti za spremembe v svojem partnerstvu, da bi s tem FCA prepričala k vnovičnim pogajanjem o združitvi. Elkann naj bi bil novim pogovorom naklonjen.

Prvi poskus združitve avtomobilskih velikanov je sicer v vodo padel v začetku junija, ko je FCA ponudbo umaknil. Do propada posla naj bi prišlo zaradi dolgoletnega Renaultovega partnerja Nissana. Francoske oblasti, ki imajo v lasti 15 odstotkov Renaulta, so sicer te navedbe zanikale.

Vial je danes za Radio Classique, ki ga povzema francoska tiskovna agencija AFP, dejal, da je za francosko državo na tem področju prioriteta partnerstvo z Nissanom.

Nissan je, potem ko je združitev padla v vodo, preuredil svojo vodstveno strukturo.

Na avtomobilskem trgu namreč vlada huda konkurenca. Proizvajalci po svetu obsežno vlagajo v električne motorje, samovozeča vozila in druge tehnologije. V času, ko vlade sprejemajo ukrepe za zmanjšanje emisij ogljikovega dioksida, so želje po naložbah velike, združitve pa zato še bolj privlačne.

FCA je sicer predlagal združitev, s katero bi nastal tretji največji avtomobilski proizvajalec na svetu, takoj za nemškim Volkswagnom in japonsko Toyoto, v njem pa bi imela z Renaultom vsak po 50-odstotni lastniški delež. Novo podjetje bi letno proizvedlo 8,7 milijona vozil, portfelj pa bi bil zelo širok in komplementaren, pokril bi vse potrebe na trgu.