Po odstranitvi čelne cestninske postaje Bazara bodo obnovili tudi vozišče na območju postaje. Gradbena dela bodo stala dobrega pol milijona evrov. Z njeno odstranitvijo želi upravljavec avtocestnega omrežja zagotoviti boljšo pretočnost prometa.

Po postavitvi delovne zapore bosta predvidoma naslednja dva tedna zaprta samo prehitevalna pasova, promet bo potekal le po voznih pasovih, še vedno po obeh polovicah hitre ceste, nato pa sledi zapora ene polovice in preusmeritev prometa na drugo, kjer bo urejen po enem pasu v vsako smer vožnje.

Za obvoz po državni cesti med priključkoma Vogrsko in Šempetrom potrebuje Družba za avtoceste RS (Dars) soglasje direkcije za infrastrukturo, ki ga je že pridobila.

Z izjemo te popolne zapore bo promet tudi med obnovitvenimi deli potekal po hitri cesti, in sicer po enem pasu v vsako smer vožnje. Prav tako bosta z izjemo tega konca tedna vseskozi odprta tudi oba priključka, Vogrsko in Šempeter pri Gorici.

V prvem tednu septembra pa se začenja obnova približno štirih kilometrov vozišč na obeh polovicah hitre ceste med Vogrskim in Šempetrom pri Gorici. Pogodbeni izvajalec del za obnovo vozišča je Kolektor CPG, rok izvedbe del pa 83 dni od uvedbe izvajalca v delo. Vrednost del znaša dobrih osem milijonov evrov brez DDV.

Pogodbe zajema še izvedbo gradbenih del pri sanaciji viadukta Šempeter prihodnjo pomlad.

Glede na izkušnje preteklih dveh obnov vipavske hitre ceste, ko so v letih 2017 in 2018 obnavljali hitro cesto med Ajdovščino in Selom, Dars ne pričakuje večjih zastojev. "Sicer pa tudi odsek med Vogrskim in Šempetrom pri Gorici ni tako prometno obremenjen; v povprečju ga dnevno na letni ravni prevozi približno 13.000 vozil, med Ajdovščino in Vogrskim recimo 16.000 vozil," so še zapisali na Darsu.

Čelna cestninska postaja Bazara je bila zgrajena pred 23 leti, ko je bil dokončan tudi odsek hitre ceste H4 med Selom in Vrtojbo, prvi odsek 42 kilometrov dolge prometne povezave skozi Vipavsko dolino od Vrtojbe do Razdrtega.