»Na žalost sem le tretji,« je Luka Mezgec razočarano pripomnil, potem ko je v Španiji prvič dobil priložnost, da pokaže vrhunec svojih sposobnosti. Tretji dan se je v anale slovenskega kolesarstva vpisal kot deveti Slovenec z uvrstitvijo med najboljšo trojico dneva. V zadnjih sto metrih skupinskega sprinta v Alicanteju se je kot raketa izstrelil proti ciljni črti, bil daleč hitrejši od konkurence, a je bil časovni trenutek začetka pospeška prepozen. Prehitela ga je ciljna črta, Irec Sam Bennett (Bora-Hansgrohe) in Belgijec Edward Theuns (Trek). »Na žalost sem končno pospeševanje začel preveč v ozadju. Sem v odlični formi, a ko je v zadnjih petih kilometrih široka cesta brez ovinka, ne morem vsega sam. Preprosto bi potreboval ogromno sreče, da bi se mi izšlo. Spredaj so ekipe s sprinterskimi vlaki. Za nas soliste hitro zmanjka prostora. Vseskozi se je treba boriti za zavetrje in prej ali slej zmanjka energije. Težko je že, če imaš pomoč ekipe, kaj šele, če si sam. Kilometer do cilja sem že skoraj obupal, saj sem bil okoli 30. mesta v koloni. Večinoma v takih primerih ostanejo le drobtinice,« je o okoliščinah dneva razmišljal Mezgec.

V ekipi Mitchelton Scott nima dovolj podpore za sprinterske zaključke. Večinoma je osredotočena na hribolazca Kolumbijca Estebana Chavesa (13. skupno). Odlični dosežki z etapnima zmagama na španski generalki, dirki po Poljski, kjer je po dolgih sušnih letih znova začel zmagovati v svetovni seriji, so prišli prepozno, da bi vodstvo ekipe nemara le zanj lahko bistveno spremenilo zasedbo. »Vsekakor sem zadovoljen, kaj lahko s to pripravljenostjo počnem. Višinske priprave so uspele, tudi lažji sem za nekaj kilogramov, kar mi vsekakor pomaga. Pravijo, da bosta v torek še en sprint in nova priložnost,« upa Mezgec.

Kot je pokazal v nedeljo in to danes potrdil tudi z besedami, »da je na klancu res močan«, bi lahko preživel selekcijo tudi ob pospeševanju hribolazcev. S tem so imeli mnogi težave, tudi eden od favoritov Fernando Gaviria iz UAE Emirates. Za varovance Andreja Hauptmana je najvišji dosežek dneva tako prispeval kar najmlajši Tadej Pogačar (16. mesto). Navdušujoč pospešek 31-letnega Kranjčana mu zdaj prinaša še eno neugodno vlogo. Tekmeci ne bodo želeli zobati češenj z najhitrejšim in najmočnejšim sprinterjem Vuelte. Kot enemu najbolj izpostavljenih mu zagotovo ne bodo pustili veliko taktičnega prostora.

Primož Roglič je v nedeljo tudi že razkril karte, pokazal, kako močan je, vendar ima tudi v lažjih ravninskih etapah odlično podporo ekipe z lokomotivo Jumbo Visme Tonyjem Martinom. V okoliščinah, ko hitrosti v zadnjih dvajsetih minutah dosežejo povprečno 65 kilometrov na uro, to niti ni lahek posel. Vseskozi ga vodijo v ospredju in ga varujejo kot generala. »Številna krožišča so povzročila nevarnost in stres. Zato smo želeli biti kot ekipa spredaj in to nam je uspelo. Vesel sem, da so Primož (Roglič), Steven (Kruijswijk) in Georg (Bennett) varno pripeljali spredaj. Pokazali smo, da smo močna ekipa,« je bil zadovoljen motor Jumbo Visme Tony Martin. Generala Rogliča bodo znova poslali naprej v sredo na prvi ciljni klanec.