S to potezo je Ljubljanski potniški promet vendarle naredil letno vozovnico nekoliko prijaznejšo do uporabnikov in si na ta način mogoče pridobil kakšnega kupca več. Toda cena letne vozovnice ostaja enaka. Letna urbana, ki je izdana na konkretno ime, za odrasle stane 365 evrov, za upokojence pa 220 evrov. Čeprav denimo odrasli uporabniki letne vozovnice za vožnjo z mestnimi avtobusi odštejejo en evro na dan, je bilo v javnosti veliko polemike o tem, da je takšna cena previsoka. 365 evrov recimo stane letna vozovnica na Dunaju, s katero pa se potniki lahko vozijo tako z avtobusi, kot tudi s tramvaji, podzemno železnico in nekaterimi primestnimi vlaki, hkrati pa jim pripadajo še nekatere druge ugodnosti.

Na vprašanje, ali bodo zaradi kritik na račun cene razmislili o znižanju cene letne vozovnice, je maja letos ljubljanski župan Zoran Janković dejal, da bodo o tem odločali konec leta. »Za zdaj je prezgodaj govoriti o kakršni koli spremembi. Treba je še malo počakati, spremljati trend prodaje še naprej in se nato na podlagi analize odločiti o nadaljnjih korakih,« je takrat dejal Janković. Zanimalo nas je, koliko letnih vozovnic je Ljubljanskemu potniškemu prometu uspelo prodati letos, ko je bila njena cena nižja, ker so to ponudbo na trg dali šele aprila, in je bila letna vozovnica vezana na koledarsko leto. Podatka še nismo prejeli. Prav tako nam iz javnega podjetja niso sporočili, kaj jih je prepričalo, da letne voznice ne bodo vezali več na koledarsko leto.