Kot so sporočili iz ZPS, je spletna stran www.consumerlawready.eu namenjena predvsem malim in srednje velikim podjetjem, ki predstavljajo več kot 99 odstotkov podjetij v EU. »Pomoč pri spoštovanju najnovejše potrošniške zakonodaje prispeva k bolj živahnemu enotnemu trgu, tako za potrošnike kot podjetja. Učinkovito varstvo potrošnikov je zelo odvisno tudi od trgovcev oziroma njihovega poznavanja potrošniške zakonodaje,« so navedli.

Na spletni strani lahko podjetniki poiščejo informacije s petih ključnih področij. To so predpogodbene dolžnosti informiranja, pravica do odstopa od pogodbe, odgovornost za napake na blagu, nepoštene poslovne prakse in nepošteni pogodbeni pogoji ter alternativno in spletno reševanje sporov. Ob zaključku vsakega programa oz. modula lahko podjetniki izpolnijo test in tako preverijo svoje znanje.

S spletno stranjo želijo podjetnikom ponuditi možnost, da izboljšajo svoje znanje o osnovnih pravicah potrošnikov in poskrbijo za skladnost svojega poslovanja s potrošniško zakonodajo. V prihodnje načrtujejo tudi delavnice, na katerih bodo obravnavali posamezna področja iz projekta Consumer Law Ready. Odprte bodo za posameznike iz malih in srednjih podjetij.

Zagon spletne strani je del omenjenega projekta, ki ga vodi Evropska potrošniška organizacija v sodelovanju z gospodarsko zbornico v Bruslju ter Evropskim združenjem obrtnikov, malih in srednjih podjetij, pri izvedbi pa sodelujejo tudi številne evropske potrošniške organizacije, tudi ZPS.