Tiskovna predstavnica Facebooka je za televizijo CNBC potrdila vzpostavitev medijske platforme v okviru facebooka, ni pa želela podati drugih podrobnosti.

Časnik Wall Street Journal je pred tem poročal, da je Facebook medijem že ponudil do tri milijone dolarjev letno za dovoljenje, da bi na posebni podstrani objavljal naslovnice in povzetke člankov. Med drugim naj bi tehnološki gigant že pristopil do vodstva medijskih hiš Washington Post, Bloomberg in Wall Street Journal. Ali se je kdo že odločil za sodelovanje, ni znano.

Šef Facebooka Mark Zuckerberg je že aprila napovedal ločeno področje omrežja, ki bo posvečeno novicam. Prednost želijo dati kakovostnim in zaupanja vrednim novicam, je dejal takrat. Pri tem so pripravljeni sodelujočim medijem plačati za vsebino.

Facebook je v zadnjih letih večkrat spremenil svojo strategijo do medijev. Sprva je omrežje postajalo vedno bolj pomembna platforma za medije, da tako dosežejo svoje bralce, po ameriških predsedniških volitvah leta 2016 pa so začeli omrežju očitati deljenje lažnih novic. Pri družbenem omrežju so zato najavili korenite spremembe in dali več pomena na objave prijateljev in svojcev, zaradi česar so bili ob promet mediji. Sedaj pa so v prid medijem predstavili ločeno področje omrežja, ki bo namenjeno novicam, še piše dpa.