Za deset odstotkov naj bi odšteli približno 6,7 milijarde dolarjev (šest milijard evrov), poroča francoska tiskovna agencija AFP.Tencent in Vivendi se pogovarjata tudi o možnostih "strateškega komercialnega sodelovanja" na področju glasbene industrije. "Vivendi si želi okrepiti sodelovanje, s katerim bi lahko Universal Music Group omogočili rast z digitalizacijo in odpiranjem novih trgov," so navedli.

Universal Music Group, ki ima močno konkurenco v Sonyju in Warner Musicu, ima pod svojim okriljem med drugim pravice za izdajo glasbe številnih znanih glasbenikov, tudi The Rolling Stones, Eltona Johna, Abbe in Queenov.Kitajski internetni velikan pa je v prvem trimesečju ustvaril 27,2 milijarde juanov (3,5 milijarde evrov) čistega dobička in 85,5 milijarde juanov (10,9 milijarde evrov).

Po objavi informacij o interesu Kitajcev za nakup deleža so delnice Vivendija na pariški borzi pridobile več kot šest odstotkov.