Kljub temu da mandolinist Avi Avital v intervjujih pripoveduje o tem, kako naroča nova dela za svoj instrument, ker je repertoar majhen, in o kreativni svobodi, ki mu jo obvladovanje v polju umetniške glasbe manj zastopanega glasbila ponuja, smo v ponedeljek slišali povečini priredbe klasikov, ki jih lahko zasledimo na Izraelčevem posnetem izvajalskem opusu. Morda je razlog za to igranje na strune publike, morda pa tudi imperativ založbe Deutsche Grammophon, s katero ima sklenjeno ekskluzivno pogodbo.
Avi Avital in Komorni godalni orkester Slovenske filharmonije sta v Narodni galeriji navdušila. (Foto: arhiv Ljubljana Festivala)
V razprodano prizorišče Narodne galerije, kamor so organizatorji Festivala Ljubljana umestili večino komornih koncertov letošnje izvedbe, sem vstopil s kančkom skep...
Tradicija opernih koncertov na Ljubljana Festivalu je z gostovanjem orkestrskega in zborovskega korpusa iz Münchna dobila poseben odtenek – v mislih...