»V Adrii Airways poteka skrbni pregled družbe, ki bo služil kot podlaga za potencialni dogovor o poslovnem sodelovanju s strateškim partnerjem. Verjamemo, da se bo transakcija uspešno zaključila,« so navedbe, da naj bi se za njihov nakup zanimala družba Mesa Airlines, pospremili v Adrii. Več informacij o tem zaradi zaščite poslovnih interesov odprtih pogajanj sedaj niso želeli razkriti.

Adria Airways, ki je od leta 2016 v lasti družbe AA International Aviation Holding oz. nemškega sklada 4K Investments, išče strateškega partnerja. Po neuradnih informacijah Pop TV naj bi skrbni pregled družbe opravljala ameriška Mesa Airlines. Končna odločitev naj bi bila znana do konca poletja, Adria pa naj bi že nekoliko stabilizirala svoje poslovanje in predvsem lete, saj je v zadnjih dneh precej manj odpovedi, ki so jo pestile v minulem obdobju.

V Adrii Airways so ob tem zavrnili poročanje portala Siol, da so Američani po kratkem času ogledovanja Adrie že sporočili, da jih posel ne zanima. »V družbi poteka skrbni pregled in pogajanja s potencialnim strateškim partnerjem so še v teku,« so zatrdili.

Medtem v družbi pripravljajo pogodbe za bazno vzdrževanje. »Pri izboru izvajalcev baznega vzdrževanja smo sledili visokim standardom kakovosti, brezkompromisni varnosti in konkurenčnim storitvam. Z izbranimi izvajalci smo zelo zadovoljni in prepričani smo, da smo za naše zahteve in pričakovanja izbrali odlične partnerje,« so navedli v Adrii Airways.

Do konca avgusta bo sicer linijsko in bazno vzdrževanje letal za letalskega prevoznika opravljala Adria Tehnika, s katero na Adrii Airways niso več zadovoljni, po preteku pogodbe pa bo linijsko vzdrževanje prevzela danska družba Northern Aerotech. To bo novi ponudnik izvajal na matičnih Adriinih letališčih v Ljubljani in Luganu v švicarskem kantonu Ticino. Kdo bo opravljal bazno vzdrževanje, pa še ni znano.

Kako je Adria poslovala v letu 2018, še ni znano, je pa direktor družbe Holger Kowarsch aprila v pogovoru za STA pojasnil, da bo izguba dosegla dvomestno številko v milijonih evrov. Na izgubo so po njegovih besedah vplivali stroški za odškodnine zaradi zamud in odpovedi letov, višje cene goriva, težave s kadri ter počasen prevzem in uvedba Saabovih letal tipa 2000, zaradi česar so imeli dodatne stroške s kratkoročnim najemanjem letal od drugih letalskih družb.