Ustvarjeni prihodki, kot so pojasnili ob objavi poslovnega poročila v Telekomu Slovenije, niso neposredno primerljivi s prihodki v enakem obdobju lanskega leta, saj letos ne vključujejo več prihodkov družbe Blicnet, ki so jo prodali konec leta lanskega leta, prav tako so prihodki v letu 2018 vključevali prihodke projekta vzpostavitve elektronskega cestninjena, ki se je lani zaključil.

V prvih šestih mesecih letošnjega leta je skupina ustvarila 112,3 milijona evrov dobička iz poslovanja pred obrestmi, amortizacijo in davki (EBITDA), kar je za 11 odstotkov več kot v enakem obdobju lanskega leta. V čistih prihodkih od prodaje je imel EBITDA na ravni skupine 33-odstotni delež, medtem ko je ta delež v enakem obdobju lanskega leta dosegel 28 odstotkov.

Na letni ravni je telekomunikacijska skupina dobiček iz poslovanja (EBIT) povečala za 41 odstotkov na 23,78 milijona evrov, poslovne odhodke pa je znižala za osem odstotkov na 319,3 milijona evrov.

Skupina naj bi v letošnjem letu, kot je navedeno med cilji, imela 711,9 milijona evrov poslovnih prihodkov, EBITDA naj bi dosegel 216 milijonov evrov, čisti dobiček pa 30,3 milijona evrov.

Družba Telekom Slovenije pa je imela med januarjem in junijem 23,20 milijona evrov čistega dobička, kar na letni ravni predstavlja 48-odstotno rast, medtem ko so prihodki od prodaje upadli za pet odstotkov na 308,10 milijona evrov. EBITDA na ravni družbe se je okrepil za 16 odstotkov na 69,87 milijona evrov.

Predvidena je širitev na druga področja

Telekom namerava v obdobju do leta 2023 ohraniti tržni položaj na mobilnih storitvah ter rast števila fiksnih širokopasovnih in TV-priključkov, ob krepitvi osnovne dejavnosti pa se bo širil tudi na druga področja, je družba zapisala v poročilu, objavljenem na spletnih straneh Ljubljanske borze. Skladno z zastavljenimi cilji nadaljujejo s konsolidacijo in optimizacijo poslovnih rezultatov.

Tako na medoperaterskem evropskem kot na domačem trgu telekomunikacijskih operaterjev se Telekom Slovenije sicer spopada z močno konkurenco, regulatornimi vplivi in cenovno občutljivimi uporabniki. Na trgu zaznava vedno večjo zasičenost, kar pomeni manjši manevrski prostor za zadržanje obstoječih in pridobivanje novih uporabnikov.

S poslovnimi rezultati Telekoma Slovenije se je v torek seznanil nadzorni svet družbe, ki je poleg tega podal soglasje k imenovanju Rolanda Žela za direktorja družbe TSmedia in družbe Antenna TV SL za mandatno obdobje štirih let. Mandat prične teči 1. septembra 2019.