Münchenski radijski orkester in Zbor Bavarskega radia: Večer virtuozno izbrušenega sodelovanja
Tradicija opernih koncertov na Ljubljana Festivalu je z gostovanjem orkestrskega in zborovskega korpusa iz Münchna dobila poseben odtenek – v mislih imam ansambelsko poustvarjeni večer odlomkov brez solopevske osrediščenosti oziroma dozdevnega zvezdniškega blišča. Vitalistični pridih pravkaršnjega dogodka je v programskem zaporedju festivala deloval še z dodatnim učinkom, in sicer zaradi koncerta, ki smo ga slišali en teden prej in na katerem naj bi se – domnevam – navduševali nad baritonalnimi ostanki Thomasa Hampsona, intelektualno globokega pevca v globokem glasovnem zatonu (prikrivala naj bi ga partnerska sopranistka v dobri kondiciji).
Programiranje pevskih nastopov je umetnost (lovljenja) pravega trenutka in seveda vztrajanja pri vokaciji umetnikov; navsezadnje je denimo dirigentstvo nekdanje ten...