Kritika koncerta zasedbe Lola Marsh: V ritmih zasanjane elegance
Prav nič ne bom pretiraval, če zapišem, da je Hafnerjev memorial na najbolj čudovit način zaključil vstop v drugo desetletje. Vzdušje na prepolnem letnem vrtu mladinskega kulturnega centra Pri rdeči ostrigi je bilo namreč zadostna potrditev, da je festival v prvem desetletju postal pomemben igralec in (re)generator scene na malce širši lokalni ravni. Tako si je lahko v epilogu desete ponovitve brez slabe vesti »privoščil« tudi koncert v tem trenutku nedvomno (mini) trendovske izraelske senzacije Lola Marsh, saj zasanjani neodvisni pop z vsemi folklornimi primesmi vedno bolj odzvanja v ušesih današnje postnajstniške generacije. Podobne občutke smo namreč pred kratkim zaznali tudi na razprodanem koncertu Still Corners v Kinu Šiška. Hafnerjev memorial se je tako v prvi dekadi na izhodiščih drugačnosti in kljubovanja iz peščice sicer povezanih dogodkov razširil v dobro osmišljen in urejen projekt, ki v nobenem trenutku ni prehiteval, temveč je potrpežljivo čakal, da stvari same zorijo – in dozorijo. Če je sprva glasbeno nagovarjal predvsem iz undergrounda, se je sčasoma zavestno začel odpirati tudi proti drugim zvrstem, vendar ni s tem prav nič izgubljal kakovosti programa. Prej nasprotno.
Lola Marsh znajo ravnati z občinstvom: puščajo mu dovolj praznega prostora, da si lahko s pomočjo navdahnjenih melodičnih rešitev predstavlja svoje navidezno potovanje. (Foto: Darja Šter)
Lola Marsh so reprezentativni primer logistike modernega časa. Mislim na snemanje in preštevanje posameznih pesmi, saj album kot celota tu ne igra pretirane vloge. ...
Saksofonist Boštjan Simon, ki je najprej diplomiral iz filozofije v Ljubljani in potem iz jazza v Amsterdamu, spada v mlajšo generacijo jazzistov, ki...