Potencial vzhodnega predalpskega hribovja je ta čas še občutno premalo izkoriščen, blagovna znamka Pohorje je mednarodno in državno neprepoznavna, ponudniki nezadostno povezani. Razvoj poteka v majhnih korakih. Najbolj aktualen je nov zemljevid Vzhodnega Pohorja, z znamenitostmi ter kolesarskimi in pohodniškimi potmi ter zgibanka Pohorska kulinarična transverzala.

»Že vrsto let opažamo stalno rast povpraševanja po naših nastanitvenih zmogljivostih,« je zadovoljen Milan Klančnik iz turističnega društva gostincev Pohorja. »Lani smo izdali žepni zemljevid v nižji nakladi, ki je takoj pošel. Zato smo si prizadevali, da bi čim prej izdali novega, bolj obširnega, hkrati smo se lotili še oživljanja projekta kulinarične transverzale, ki smo ga nazadnje izpeljali leta 2016.« Klančnik je uspel prepričati župane in županje Maribora, Ruš, Slovenske Bistrice in Hoče - Slivnica. Za izdajo novih tiskovin je vsaka lokalna skupnost prispevale po 2000 evrov, v projekt se je vključil še zavod za turizem Maribor - Pohorje.

»Te tiskovine so šele začetek,« je prepričana direktorica zavoda Doris Urbančič Windisch. »Pomagali bomo pri distribuciji zemljevidov, seveda pa je ključno, da bodo tudi gostinci spremljali učinke projekta, da bi ga lahko v prihodnje še nadgradili.« V ta turistična prizadevanja bi Urbančič-Windischeva nekoč rada vključila vseh 22 občin, ki spadajo v destinacijo Maribor - Pohorje. tk