Hitre linije so po besedah glavnega izvršnega direktorja Nomaga Sandija Brataševca pogrešali predvsem zaposleni, ki dnevno migrirajo v Ljubljano.

Po njihovi oceni bi lahko z uvedbo hitrih linij, enotne vozovnice za vse potnike, znižanjem cen vozovnic, povečanjem frekvence prevozov in sprostitvijo tretjega pasu v času največjih prometnih zastojev z najbolj obremenjenih slovenskih cest umaknili več deset tisoč vozil dnevno, prevoz s hitrimi linijami pa bi bil verjetno celo hitrejši in cenejši od prevoza z osebnim vozilom.

Ob uvedbi hitrih linij so v Nomagu začeli s prodajo vozovnic prek spleta. Kot so sporočili, potniki lahko prek spleta kupijo enotno mesečno ali letno vozovnico, ki jo bodo lahko koristili na izbrani relaciji za kateregakoli avtobusnega prevoznika, ki izvaja medkrajevni prevoz, ali na vlaku.

»Pričakujem, da bo ministrstvo za infrastrukturo nadaljevalo s povečanjem frekvenc IJPP in znižanjem cen vozovnic ter že jeseni dopolnilo hitre povezave med ostalimi mesti, kjer potekajo migracije ljudi na delo. Le z učinkovitim IJPP se bomo v prihodnosti lahko izognili preobremenjenega cestnega omrežja v Sloveniji,« so Brataševca še povzeli v sporočilu za javnost.