Zaščita otrokovega imena kot blagovne znamke seveda v družini Kardashian-Jenner ni nič novega, saj so podobno zaščitena tudi imena prvih treh otrok para Kim in Kanye, pa tudi imena otrok njenih sester. Khloe Kardashian je zaščitila ime True Thompson, Kylie Jenner pa Stormi Webster. Zaščita blagovne znamke je za slavno rodbino cenovno ugodna, saj je cena registracije nekaj sto dolarjev, dodatni stroški pa se pojavijo na pet let.

Psalm, ki ga je rodila nadomestna mati in je »dvojček« enoletne Chicago (kar je posledica umetne oploditve), bo lahko v prihodnosti postal obraz in ime različnih izdelkov, a precej bolj verjetno je, da sta starša s potezo predvsem želela preprečiti drugim podjetjem, da bi služila denar z imeni njunih otrok.

Ti bodo v prihodnosti vsekakor imeli koga, na katerega se lahko obrnejo za nasvet pri služenju lastnega denarja, saj se zdi, da je rodbina postala prava tovarna denarja. Njihova najmlajša teta, Kylie Jenner, je na primer pri 20 letih ustanovila svoje podjetje Kylie Cosmetics, pri 21 pa že postala najmlajša milijarderka na svetu.