Gospodarska vozila: Denarja za asistenčne sisteme ni na voljo
Slovenija velja za enega večjih trgov težkih tovornjakov glede na število prebivalcev. Resna podjetja zato menjavajo vozni park na tri do pet let, veliko pa k nam pride tudi rabljenih vozil. Pri nakupu prednjačijo vlačilci, prihodnost pa proizvajalci vidijo predvsem v uporabi plina (CNG in LNG), ne pa toliko v elektrifikaciji.
Elektrifikacija za dolge mednarodne prevoze ne pride v poštev, saj si vsi prizadevajo za to, da bi bila celotna tovornjaška kompozicija čim lažja, zato da bi lahko naložili več blaga. (Foto: iStock)
Promet s tovornjaki je pomemben del celotne gospodarske panoge, katerega del seveda opazimo tudi vsak dan na naših cestah. Slovenija je namreč zaradi svoje lege izr...
Gradnja dodatnega čakalnega pasu za tovornjake na mejnem prehodu Vinica je zaključena. Ko bo vlada sprejela še novo uredbo, bodo čez ta mejni prehod...