Redno branje časopisov izpisuje širšo pripoved od gledanja novic. Obvešča nas o prometnih zastojih, do katerih v konici prihaja na avtocestnem in obvoznem obroču okrog Ljubljane ob rednih urah dneva, ko se množice vozijo na delo in ko se vračajo iz službe. Ko se zgostijo gneče, je primeren čas, da se sproži olajševalna novica: ljubljanski avtocestni obroč bo v naslednjih letih doživel odebelitev na tri, morda štiri pasove. Ker je obroč v rednih konicah bolj v vlogi privoznice v Ljubljano in odvoznice iz nje, so s tem razveselili dnevne migrante, razburili pa zagovornike upadanja dnevnega prometa. Drugo dogajanje pa je stanovanjska gradnja. V Ljubljani je bilo te v prejšnjih letih premalo, zato zdaj dobesedno plačujemo (pre)visoko ceno. Za trg se gradijo izjemno draga stanovanja, od preostalega pa predvsem majhna, ker se da z njimi dosegati višjo ceno po kvadratnem metru. Mestna politika stanovanjski gradnji sicer nekaj malega dodaja, ni pa je dovolj, da bi lahko razmere na trgu uravnavala in spreminjala. To se še posebno vidi pri najemninah, ki lezejo v nebo zaradi internetnega oddajanja, pa tudi zaradi slabega načrtovanja politike na tem področju, denimo za študentsko populacijo.
Obstaja povezava med krizo v prometu in krizo v stanovanjski politiki. Na primer takole: ker so stanovanja v Ljubljani vedno dražja tako za nakup, ki potegne za se...
Ko sem pred leti na začetku šolskega leta nastopil na odprtju prenovljene osnovne šole na Brodu, je bil tam tudi župan, ki je otroke vprašal, kaj od...